خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد آباده از موفقیت 100 درصدی دانش‌آموزان زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان در کنکور سال 94 خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۷۹۷۶
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، امیر باوندپوری  از قبولی 100 درصدی دانش‌آموزان زیرپوشش آموزشگاه‌های آباده در کنکور سراسری 94 خبر داد و اظهار داشت: موفقیت دانش‌آموزان و دانشجویان زیرپوشش در مراحل و عرصه‌های مختلف علمی هدف اصلی کمیته امداد است.

وی عنوان داشت: از هفت داوطلب سال چهارم گروه آزمایشی تجربی زیر پوشش کمیته امداد آباده در آزمون سراسری 94 سه نفر در رشته پزشکی و بقیه در رشته‌های مختلف قبول شدند.

باوندپوری با اشاره به پذیرفته‌شدن داوطلبان گروه آزمایش ریاضی بیان داشت: از سه داوطلب گروه آزمایشی انسانی آزمون سراسری امسال یک داوطلب موفق شد با کسب رتبه دورقمی در ردیف نخبگی سطح یک قرار گیرد و در رشته علوم قضایی ارشد پیوسته دانشگاه تهران پذیرفته شود.

مدیر کمیته امداد آباده خاطرنشان کرد: 22 نفر نیز در گروه فنی و هنرستان کار و دانش در کنکور 94 شرکت کردند که امید است شاهد موفقیت آنان نیز باشیم.

باوندپوری با اشاره به حمایت کمیته امداد آباده از 325 دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی عنوان کرد: کمیته امداد آباده با صرف هزینه 23 میلیون ریالی اقدام به برگزاری کلاس‌های آمادگی کنکور برای 30 داوطلب زیرپوشش کنکور امسال کرده بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها