خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد امام لارستان از استقرار 345 پایگاه ثابت و سیار در سطح این شهرستان برای دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی نیکوکاران در جشن عاطفه‌های امسال در آستانه سال جدید تحصیلی خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۷۹۷۸
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، از لارستان، هوشنگ دلاور در یک نشست خبری اظهار داشت: در سال‌های اخیر و در نخستین روزهای بازگشایی مدارس، جشن عاطفه‌ها در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: نگاه‌های کودکان محروم چشم‌به‌راه دست‌های نوازشگری است که همواره به بهانه‌ای مهربانی را بین هم‌نوع خود تقسیم می‌کنند و جشن عاطفه‌ها یکی از این بهانه‌ها در طول سال‌های گذشته بوده است.

مدیر کمیته امداد لارستان بابیان اینکه شعار جشن عاطفه‌های امسال «مهر در انتظار همدلی است» انتخاب‌شده، تصریح کرد: طبق تقویم پیش‌بینی‌شده، جشن عاطفه‌ها پنج‌شنبه 26 شهریورماه در پایگاه‌های سطح شهر و در مساجد، جمعه 27 شهریورماه در مصلاهای نماز جمعه و چهارشنبه هشتم مهرماه در مدارس سطح لارستان برگزار می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: مردم نیکوکار و نوع‌دوست لارستان بزرگ می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به پایگاه‌های مستقر در مراکز اعلام‌شده تحویل دهند.

دلاور خاطرنشان کرد: مردم در شهر لار می‌توانند با خرید یک یا چند بسته لوازم‌التحریر از کمیته امداد یا نمایشگاه اسلامی که با مشارکت کمیته امداد و پایگاه مقاومت بسیج شهید روئینا واقع در شهر جدید، جنب بیمارستان پیشین امام سجاد (ع) دایر شده است، برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند مشارکت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها