خبرهای داغ:
رئیس اداره صنعت و معدن آباده از اجرای عملیات آماده‌سازی در 120 هزار مترمربع از 32 هکتار زمین شهرک صنفی آباده و خاک‌برداری در 85 هزار مترمکعب از این زمین‌ها در شش ماهه نخست این پروژه خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۷۹۷۹
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، از آباده، خلیل سلیمان‌پور  در جلسه‌ای که با حضور فرماندار، مسئولان ادارات برق، ثبت‌اسناد و املاک، شهرداری، جهاد کشاورزی و ستاد شهرک صنفی در سالن فرمانداری به‌منظور بررسی مسائل و مشکلات این شهرک برگزار شد با اشاره به اختصاص 32 هکتار زمین به این منظور اظهار داشت: عملیات اجرایی شهرک صنفی آباده به‌عنوان نخستین شهرک صنفی استان فارس از شش ماه گذشته آغاز شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آباده از خاک‌برداری در 85 هزار مترمکعب از این شهرک در این مدت خبر داد و افزود: علاوه بر انجام هماهنگی‌های لازم برای ایجاد زیرساخت‌های اساسی برق، آب و...، حدود 120 هزار مترمربع از زمین‌های این شهرک آماده‌سازی شده است.

وی عدم وجود نقدینگی لازم را مهم‌ترین مشکل در احداث شهرک صنفی آباده خواند و بیان داشت: متوقف شدن عملیات اجرایی ساخت جاده دسترسی به شهرک صنفی به دلیل برخورد این جاده با اراضی مالکان خصوصی از دیگر مشکلات این پروژه است.

سلیمان‌پور به هزینه بالا برای تأمین زیرساخت‌های این شهرک در زمینه‌های مختلف آب، برق، آسفالت معابر و... اشاره کرد و از تأمین هزینه‌های موردنیاز توسط واحدهای صنفی متقاضی حضور در شهرک خبر داد و بابیان اینکه احداث شهرک صنفی نقش مؤثری در رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار در آباده دارد مساعدت و همکاری مسئولان شهرستانی را خواستار شد.

در ادامه این جلسه محمدرضا زارع فرماندار آباده با اشاره اهمیت و نقش شهرک صنفی در تجمیع واحدهای صنفی شهری و تأمین رفاه مردم، همدلی و هم‌زبانی مسئولان و مردم در حل مشکلات و موانع تکمیل و بهره‌برداری این شهرک را خواستار شد.

به گزارش فارس، ارائه گزارش عملکردی ستاد شهرک صنفی آباده و جلب رضایت ضمنی مالکان اراضی که در مسیر جاده شهرک قرار دارند درزمینه احداث این جاده و همکاری شهرداری با این افراد از نتایج این جلسه بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها