خبرهای داغ:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آباده تاکید کرد
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آباده بر لزوم همدلی و هم‌زبانی و تعامل هرچه بیشتر اعضای کمیته فرهنگی در تحقق اهداف عالی تأکید کرد.
کد خبر: ۸۵۶۷۹۸۰
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، از آباده، علی عرب‌شیبانی عصر امروز در جلسه کمیته فرهنگی ستاد گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس که با حضور اعضای این کمیته در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد با اشاره به نام‌گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری، تحقق اهداف فرهنگی متعالی را با اجرای شعار سال هم‌سو دانست و اظهار داشت: همدلی و هم‌زبانی در راستای اجرای منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی یکی از شاخص‌های ارزنده ما در امور فرهنگی بوده که امید است با همکاری نهادهای فرهنگی در برگزاری انتخابات اسفندماه امسال گامی استوار در راستای تحقق این هدف برداشته شود.

رئیس کمیته فرهنگی ستاد گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس بابیان اینکه همگی ما در زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا و خاطرات ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و تبیین ارزش‌ها و آرمان‌های والای دفاع مقدس به نسل جوان کشور مسئولیم بر لزوم همدلی و هم‌زبانی اعضای کمیته فرهنگی در دست‌یابی و تحقق اهداف عالی این کمیته تأکید کرد.

عرب‌شیبانی پاسداشت و ادای حق شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و خانواده‌های شهدا و ایثارگران را موجب نزول برکات اللهی دانست و افزود: در زمان کنونی که دشمن در میدان جنگ نرم با ایران اسلامی می‌کوشد، ترویج فرهنگ اسلامی و ایرانی دفاع مقدس می‌تواند در روشنگری، حفظ و ارتقای باورهای ملی و مذهبی و بصیرت‌افزایی افراد به‌ویژه آینده‌سازان مملکت مؤثر باشد.

به گزارش فارس، در این جلسه هریک از اعضا به بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌های پیشنهادی خود در طول هفته دفاع مقدس در این شهرستان پرداختند و در پایان برگزاری شب‌شعر و خاطره، نمایش فیلم‌های دفاع مقدس، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری نمایشگاه کتاب دفاع مقدس، تبلیغات محیطی و آذین‌بندی خیابان‌ها، اعزام راوی به مدارس، پیاده‌روی خانوادگی و... ازجمله مصوبات این جلسه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها