خبرهای داغ:
سردار غیب پرور گفت: ملت با بصیرت ایران به ساده اندیشان می گوید تا زمانی که خون در رگ فرزندان خمینی و خامنه ای است شعار مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل و آمریکا ستیزی ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۵۶۷۹۸۹
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، پروژه ساخت مسجد بیمارستان خیرساز حضرت رسول اعظم (ص) نخستین  بیمارستان خيرساز جنوب شیراز با اهدای 200 میلیون تومان اعتبار از سوی خَیر نیکوکار آقای رجبعلی حیدری آغاز گردید. با ساخت این بیمارستان اهالی جنوب شيراز برای دريافت خدمات درمانی مجبور به طی مسافت زياد و معطلی های طولانی مدت در ترافيک نخواهند بود.

مراسم آغاز این پروژه در زمینی به وسعت 300 متر مربع و با حضور سردار غلامحسین غیب پرور فرمانده سپاه فجر فارس و هیئت امنای بیمارستان خیر ساز حضرت رسول اعظم (ص) برگزار گردید. مسئولان حاضر در این مراسم ابراز امیدواری نمودند با جذب کمک های خیرین این مسجد به یک مجتمع فرهنگی در جوار پارک نماز واقع در بلوار حضرت رسول اعظم (ص) شیراز تبدیل شود.

سردار غلامحسین غیب پرور فرمانده سپاه فجر در حاشیه این مراسم با اشاره به کمک این نهاد برای ساخت مجموعه بیمارستان حضرت رسول اعظم (ص)، گفت : مطالعات فنی این پروژه توسط موسسه فجر و قرارگاه خاتم الانبیا (ص) انجام خواهد گرفت.

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به وجود بیش از  5 هزار مهندس فنی عضو بسیج و سپاه فجر فارس گفت: از توان این مهندسان می توان برای ارائه مشاوره های فنی بهره بُرد.

سردار غیب پرور در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به نقش قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در ساخت این پروژه گفت: حضور قرارگاه در این پروژه هم به تسریع اجرای پروژه کمک می کند و هم باعث صرفه جویی 30 درصدی در هزینه های احداث خواهد شد، علاوه بر این ها سپاه در جلب مشارکت های مردمی برای ساخت این بیمارستان از هیچ کوششی فروگزار نخواهد نمود.

فرمانده سپاه فجر فارس در پایان صحبت هایش با اشاره به اینکه این گونه مراسم باید با حضور افراد خیِر، جانبازان، فرهیختگان، خانواده های شهدا و سادات برگزار شوند، افزود: ساخت این بیمارستان آن هم با دست خالی و بدون اعتبار دولتی اما با یک همت بلند یک کار پر ارزش است که توفیق الهی می خواهد.

بيمارستان 600 تخت خوابی حضرت رسول اعظم (ص)  در سه فاز ساخته می شود، هر فاز پروژه شامل ساخت يكی از ساختمان های بيمارستان با گنجايش 200 تختخواب خواهد بود؛ درمانگاه اين بيمارستان نيز در 4 طبقه با 3 هزار و 200 متر مربع زيربنا در حال ساخت می باشد و هم اكنون در مراحل پایانی قرار دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها