مسئول سازمان اردویی راهیان نور بسیج همدان :
مسئول سازمان اردویی راهیان نور بسیج همدان در گفتگو با کوله بار گفت: در شهریور ماه امسال 2100 زائر این استان به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۶۸۰۴۴
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،حسن ترکمان  گفت پیش بینی می کنیم که تا پایان شهریور ماه، حدود 2500 زائر از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید کنند.
 
ترکمان ادامه داد: کاروان های راهیان نور از مناطق عملیاتی غرب نظیر ارتفاعات بازی دراز ، پادگان ابوذر ، تنگه مرصاد، عملیات غرور آفرین رزمندگان اسلام در برابر منافقین و منطقه عملیاتی پاوه بازدید می کنند.
 
وی تصریح کرد: در خصوص کاروان راهیان نور دانش آموزی در مهر ماه به دنبال آن هستیم تا تعداد بیشتری را نسبت به سال های قبل اعزام کنیم.
 
ترکمان تصریح کرد: سال گذشته قرارگاه سپاه انصارالحسین(ع) از اول اردیبهشت 93 تا اول اردیبهشت 94 بیش از 30 هزار نفر را به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام کرده است، همچنین پیش بینی می شود امسال نیز بیش از 30 هزار نفر به این مناطق اعزام شوند.
 
وی با اشاره به مرحله اول اعزام زائرین در 6 ماهه اول سال تاکید کرد: از اول اردیبهشت امسال تا کنون 415 نفر که بیشتر آنها دانشجو بودند به مناطق غرب کشور اعزام شده‌اند و از 28 مرداد نیز مجددا مرحله دوم راهیان غرب کشور آغاز شده و قرارگاه سپاه انصارالحسین(ع) همدان در کردستان آماده پذیرایی از زائرین است.
 
این مقام مسئول با اشاره به مراسم استقبال از شهدای گمنام در هفته گذشته گفت: هفت استان در کشور مقصد کاروان‌های راهیان نور هستند که این مکان‌ها محل شهادت یا رزمگاه شهدای جنگ بوده و این اعزام و زیارت کردن این مناطق مورد تایید مقام معظم رهبری قرار گرفته است.
 
وی شهدا را تنها متعلق به ایران ندانسته و تاکید کرد: این شهدا تنها متعلق به ایرانیان نیستند، بلکه متعلق به جهان اسلام بوده و هر ساله شاهد حضور زائرانی از دیگر کشورها همچون عراق و لبنان و سوریه در این مناطق هستیم.
 
ترکمان خاطرنشان کرد: هدف راهیان نور آشنا کردن نوجوانان و جوانان با روحیه ایثار و شهادت و همچنین فرهنگ متعالی 8 سال دفاع مقدس است.
 
منبع کوله بار
انتهای متن/د

ارسال نظرات