مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان گفت: همایش استانی تجلیل از خادمین شهدا هشتم مهرماه در اهواز برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۶۸۰۴۷
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،محمد میسی  گفت: همایش استانی تجلیل از خادمین شهدا هشتم مهرماه و در روز پایانی هفته دفاع مقدس در مجتمع فجر اهواز برگزار می شود.
 
مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان افزود: در این همایش نماینده ولی فقیه استان خوزستان, استاندار, فرمانده سپاه استان خوزستان و دیگر مسئولان لشکری و کشوری حضور دارند.
 
وی با بیان اینکه این همایش برای نخستین باری است که در سطح استان برگزار می شود افزود: در این مراسم از خادمین شهدا در گروه های خادمین دانش آموزی, خواهران و برادران و همچنین دست اندرکاران برگزاری اردو های راهیان نور تجلیل به عمل خواهد آمد .
 
میسی در ادامه بیان داشت: طی سال گذشته سه هزار نفر برای خادمی شهدا ثبت نام کردند که از این تعداد 1500 نفر به کارگیری شدند.
 
مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان گفت: 2046 نفر از استان خوزستان از زمان آغاز اردوهای راهیان نور غرب به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.
 
وی افزود: از این تعداد 620 نفر را خواهران و 1426 نفر را برادران تشکیل می دادند.
 
میسی با اشاره به اینکه استان های کرمانشاه و کردستان از استان هایی هستند که مورد بازدید زائران خوزستانی قرار گرفت, گفت: یادمان های مرصاد, پاوه, تپه الله اکبر و باشگاه افسران از جمله یادمان هایی هستند که در سفر زائران خوزستانی به مناطق عملیاتی غرب از آنها بازدید شده است.
 
مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان در پایان گفت: این تعداد زائر طی شش دوره و توسط حدود 60 اتوبوس به این مناطق اعزام شدند.
 
انتهای پیام/ ف
ارسال نظرات