سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل گفت: ۹۰ درصد تیم‌ها از داوری لیگ دسته یک کشور ناراضی‌اند و کمیته داوران و فدراسیون فوتبال باید برای این امر تدابیر ویژه اتخاذ کنند.
کد خبر: ۸۵۶۸۰۶۰
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، محمد ربیعی، بعد از پایان بازی تیم‌های فوتبال شهرداری اردبیل و فجر شهید سپاسی شیراز در کنفرانس خبری اظهار داشت: من عاجزانه از فدراسیون فوتبال، کمیته داوران و صدا و سیما می‌خواهم به وضعیت داوری فوتبال در لیگ دسته یک کشور توجه ویژه‌ای داشته باشند چرا که تیم فوتبال شهرداری تمام توان خود را برای خوشحال کردن هواداران اردبیلی خود گذاشته است و نباید داوران حق این تیم را ضایع کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز تیم فوتبال شهرداری اردبیل قربانی ناباوری‌ها شد گفت: در این بازی علاوه بر اعلام پنالتی به سود تیم حریف داور بازی دو بازیکن ما را با کارت قرمز از زمین بازی اخراج کرد و سبب شد تیم فوتبال شهرداری اردبیل در هفته آینده هفت بازیکن مصدوم و محروم داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل در پاسخ به صحبت‌های سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز مبنی بر توهین یکی از کمک مربیان تیم شهرداری اردبیل به تیم فجر سپاسی گفت: من این توهین را نشنیدم و این امر هیچ وقت اتفاق نیفتاد و تیم فوتبال شهرداری اردبیل و مردم اردبیل احترام خاصی به تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز دارند.

ربیعی با بیان اینکه تیم فوتبال فوتبال شهید سپاسی شیراز متعلق به تمام ملت ایران است گفت: این تیم نام و یاد شهیدان والامقام را در کشور زنده نگه داشته است و ما برای این تیم احترام ویژه‌ای قائلیم چرا که عظمت و امنیت کنونی کشور مدیون خون شهداست.

وی با بیان اینکه داور گلستانی دیدار تیم‌های شهرداری اردبیل و فجر سپاسی در 90 دقیقه بازی کاملا به نفع تیم شیرازی سوت زد گفت: فدراسیون فوتبال باید برای این امر چاره‌ای بیندیشد چرا که من تمام زندگی خود را وقف تیم فوتبال شهرداری اردبیل کرده‌ام.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل با اشاره به مشکلات عدیده این تیم گفت: من در تیم شهرداری با توجه به مشکلات پیش آمده آرامش ندارم و 80 درصد فکر و ذهن من به حاشیه‌های باشگاه ختم شده است و مرا از نظارت به کارهای فنی تیم بازداشته است.

ربیعی تصریح کرد: من روزی 15 ساعت وقت خود را صرف تیم فوتبال شهرداری اردبیل می‌کنم و علی‌رغم مشکلات پیش آمده با تمام توانم در این تیم می‌مانم و در صورتی که نتوانم در کار خود در تیم فوتبال شهرداری اردبیل ادامه دهم از این تیم استعفا می‌دهم.

وی مهم‌ترین دلیل ادامه فعالیت خود در تیم فوتبال شهرداری اردبیل، مردم فوتبال دوست اردبیل عنوان کرد و افزود: من با این مردم بزرگ شده‌ام و احترام ویژه‌ای برای اهالی فوتبال دوست اردبیل قائل هستم.

ارسال نظرات