امام جمعه شهرستان پارس آباد در صبحگاه مشترک گردانهای بیت المقدس گفت: امروز به پشتوانه بسیج، دشمن جرأت تعرض و نگاه چپ به ایران اسلامی را ندارد.
کد خبر: ۸۵۶۸۰۷۶
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، حجت الاسلام سید سعید رشادی، در جمع بسيجيان گردانهای بیت المقدس شهرستان پارس آباد اظهار داشت: بسیجیان در عرصه های مختلف نشان داده اند که همواره در وسط میدان حضور دارند و برای حفظ ارزش های انقلاب و نظام آماده فداکاری و جانفشانی هستند.

وی با اشاره به هجمه های گوناگون دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی بر آمادگی همه جانبه بسیج در مقابله با جنگ نرم دشمن تاکید کرد و افزود: آمادگی بسیج در این عرصه بیش از پیش مورد انتظار است.

رشادي با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی همواره به دنبال تضعیف نقاط قوت نظام هستند، بيان كرد: تضعيف جايگاه ولی فقیه و اعتقادات جوانان اصلي ترين هدفي است كه دشمن بر روي آن متمرکز شده است كه با وجود اتحاد، انسجام در كنار همدلي و همزباني بسيج و مردم اين تير آنان به سنگ خورده است.

امام جمعه پارس آباد در ادامه بر گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه تاکید کرد و گفت: فرهنگ و تفکر بسیجی بایستي در جامعه به ویژه در دانشگاهها و مدارس نهادینه شود و تا زمانی که فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه اسلامی تداوم دارد، به حتم توطئه‌ها خنثی و امید دشمنان به یاس تبدیل می‌شود، چرا که این تفکر و فرهنگ حافظ نظام جمهوری اسلامی است.

رشادي همچنين برگزاری این رزمایش را بهترین عامل برای آمادگی بسیجیان و حضور آنان در تمامی صحنه‌ها عنوان کرد و افزود: دشمنان نظام از حضور بسیجیان در این گونه رزمایش‌ها در هراس هستند و با تمام توان سعی در رخنه در افکار جوانان دارند چرا که اینگونه رزمایش‌ها سدی در برابر تمامی توطئه‌ها و شیطنت‌های دشمنان است.

در ادامه فرماندار شهرستان پارس آباد با بیان اینکه حضور و نقش‌آفرینی بسیج تنها به دوران هشت سال جنگ تحمیلی و جنگ سخت خلاصه نمی‌شود، گفت: بعد از جنگ تحمیلی نیز حضور در عرصه سازندگی و آبادانی و تلاش در راستای رفع محرومیت از چهره روستاهای دورافتاده در قالب بسیج سازندگی اهمیت و نیاز به وجود این نیروی ارزشی را بیشتر نشان داد.

مهدي احمدي با بيان اينكه بسیج همواره ایران اسلامی را در برابر تهدیدات دشمنان نجات داده، افزود: امروز هر چه داریم از امنیت، آرامش و همه نعمات نظام جمهوری اسلامی و اقتدار بی‌نظیر انقلاب اسلامی ایران در سطح بین‌المللی عمده‌اش مدیون رشادت‌های جوانان بسیجی ایران است.

وي با اعلام اينكه بسیج همواره در عرصه‌های مختلف و حساس با حضور اثرگذار خود، مانع از تحقق اهداف شوم دشمنان شده است، تصريح كرد: امروز به برکت پشتوانه عظیم مردم و بسیج، قدرتهای جهانی به این نتیجه رسیده اند که باید با ایران به جای استفاده با زبان تحریم و زور با زبان احترام صحبت کنند.

فرماندار پارس آباد همچنين با اشاره به ورود و تلاش‌های بسیج در حوزه اقتصاد مقاومتی افزود: بسیج در حوزه اقتصاد مقاومتی و تحقق فرامین رهبری به صورت جدی ورود کرده و اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

احمدي در ادامه از حضور پرشور بسیجیان، نیروهای نظامي، انتظامی و هنگ مرزی، اعضای شورای تامین، مسئولان دستگاههای اجرایی، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان شهرستان پارس اباد در این صبحگاه مشترک قدردانی کرد.

به گزارش آران مغان، رزمايش لبيك يا رسول الله همزمان با ساير شهرهاي استان اردبيل طي روزهاي 19 و 20 شهريور ماه جاري در دو مرحله امداد و نجات و كوي و برزن با حضور گردانهاي بيت المقدس در منطقه عمومي شهرك آيت الله غفاري شهرستان پارس آباد برگزار شد.

ارسال نظرات