رزمایش لبیک یا رسول الله/

آغاز رزمایش بزرگ «لبیک یا رسول‌الله(ص)» در بیله سوار

فرمانده سپاه ناحیه بیله سوار گفت: از صبح امروز با حضور بسیجیان گردان های بیت المقدس بیله سوار و جعفراباد اولین روز از رزمایش بزرگ «لبیک یا رسول الله» در منطقه عمومی اردوگاه قدس بیله سوار آغاز شد.
کد خبر: ۸۵۶۸۰۸۱
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، رزمایش بزرگ «لبیک یا رسول الله» در منطقه عمومی اردوگاه قدس بیله سوار با ورود نیروهای واکنش سریع گردان های بیت المقدس بیله سوار و جعفرآباد به منطقه رزمایش و استقرار در اردوگاه آغاز شد.

سرهنگ شکور زارع در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از بیله سوار، اظهار داشت: رزمایش «لبیک یا رسول الله» با حضور گردان های بیت المقدس در منطقه عمومی اردوگاه قدس سپاه شهرستان بیله سوار شروع شد.

وي گفت: هدف از این رزمایش ارتقاء توان رزم و حفظ آمادگی لازم جهت حضور در عرصه های جهادی و رزمی در دفاع از تمامیت ارضی و دستاوردهای انقلاب اسلامی می باشد.

زارع خاطر نشان كرد: در اولین روز از این رزمایش تاکتیک های رزمی تمرین و در دومین روز مراسم صبحگاه مشترک با حضور اعضای گردان های بیت المقدس، عاشورا، گروهان امام حسین(ع) با شرکت مسئولان و خانواده های معظم شهداء و ایثارگران اجرا و بعد از ظهر آن مراحل عملیلتی رزمایش به اجرا گذاشته می شود.

وي اظهار كرد: دشمن در تلاش برای ایجاد شرارت و ناامنی در منطقه است به همین دلیل بسیجیان باید با آمادگی کامل در سایه منویات فرماندهی کل قوا به مقابله با این تهدیدها بپردازند.

سرهنگ زارع عنوان کرد:بسیجیان پس از استقرار در کلاس‌های تئوری و آموزشی، چگونگی دفاع از کوی برزن، ایست بازرسی، کمین و ضدکمینو برقراری امنیت در اماکن حساس و مهمرا فرا می‌گیرند.

ارسال نظرات