امام جمعه اصلاندوز گفت:حفظ توان و آمادگی همه جانبه بسیجیان از مهمترین اهداف این رزمایش است که یاد آور دوران هشت سال دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۵۶۸۰۸۶
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، حجت الاسلام عظیم اسدزاده، در صبحگاه مشترک اقتدار گردانهای بیت المقدس اصلاندوز با بیان اینکه رزمایش لبیک یا رسول الله یادآور دوران هشت سال دفاع مقدس است گفت:رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس با روحیه ایثارگریهای خود در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و امروز نیز بسیجیان و جوانان در عرصه های مختلف حضور خود را به رخ استکبار و دشمنان اسلام و ایران کشانده اند.

وی بسیج را مولود انقلاب و رکن اساسی و اعظم انقلاب اسلامی دانست و افزود:تا زمانی که بسیج در عرصه های مختلف کشور حضور دارد هیچ دشمنی نمی تواند ذره ای با چشم تعرض نگاه کند.

امام جمعه اصلاندوز با قدردانی از سپاه ناحیه عشایری از برگزاری رزمایش لبیک یا رسول الله گردانهای بیت المقدس بسیجیان هدف از برگزاری این رزمایش را نه تنها آمادگی نظامی بلکه آمادگی و توان بسیجیان در مقابله با انواع دسیسه های دشمنان و جنگ نرم عنوان کرد.

حجت الاسلام اسدزاده با بیان اینکه امروز باید در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی شبانه روزی تلاش کنیم گفت:امروز تفکر بسیجی و انقلاب اسلامی باعث بیداری اسلامی در جهان شده و به تمامی عالم گسترش پیدا کرده است.

وی افزود:فلسفه وجودی سپاه و بسیج کمک به حفظ و پیشرفت انقلاب اسلامی در ابعاد و عرصه‌های مختلف است که به حول قوه الهی در این عرصه ها کارنامه درخشانی دارند.

او بر تقویت دشمن شناسی و شناخت خوب دشمن از سوی آحاد مردم و بسیجیان تاکید کرد و گفت: امروز بر همه ما وظیفه است در مقابل حیله های دشمنان آگاهی و آمادگی بیشتر داشته باشیم و همواره از ملت های مظلوم و ستمدیده حمایت کنیم.

امام جمعه اصلاندوز با اشاره به حمایت های گسترده آمریکا و رژیم صهیونیستی از متجاوزان سعودی در حمله به یمن تصریح کرد:با وجود هزاران حمله هوایی رژیم سعودی به یمن، ملت و ارتش یمن همچنان مقاومت می کنند و در نهایت پیروز می شود.

سرگرد محرم بنیادی فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان اردبیل در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقد گویی و قدردانی از حضور امام جمعه اصلاندوز،مسئولان و اقشار مختلف مردم و بسیجیان در این رزمایش گفت:رزمایش لبیک یا رسول الله فرصت مناسبی برای به دست آوردن توان معنوی همراه با افزایش و بالابردن روحیه دفاعی در دفاع از آرمان های شهدا و انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه جنگ امروز ما جنگ نرم است افزود:باید در این گونه رزمایش‌ها از نظر معنوی و نظامی، آمادگی خود را برای برخورد با هر گونه تهدیدی حفظ کنیم.

فرمانده بسیج عشایری با اشاره به حملات وحشیانه رژیم آل سعود به مردم مظلوم یمن خاطرنشان کرد:مقاومت و ایستادگی مردم یمن، شکست مفتضحانه دیگری را برای آل سعود رقم زده است.

بنیادی با تاکید بر حمایت از مردم مظلوم یمن گفت:ملت ایران همواره همراه مسلمانان مظلوم و ستمدیده خواهند بود.

ارسال نظرات