در جلسه ای با حضور فرماندار و جمعی از مدیران اجرایی مهریز که در فرمانداری تشکیل شد توسط فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس تشریح شد.
کد خبر: ۸۵۶۸۰۸۷
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهریز: در این جلسه سرهنگ علیرضا زارع فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مهریزبا گرامداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی  شهدای دفاع مقدس افزود: در طول دفاع مقدس برنامه های مختلفی در سطح شهرستان پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: برگزاری همایش رزمندگان اسلام، یادواره شهدا، سرکشی به خانواده های شاهد و ایثارگر، مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی و برپایی چند نمایشگاه می باشد.     
این مسئول اضافه کرد: جلسات و همایش های سیاسی با حضور بسیجیان، تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، رژه نیروهای مسلح، برگزاری مراسم نمادین اعزام به جبهه ها و همچنین پیاده روی خانوادگی هم برگزار می شود.         
سرهنگ زارع خاطر نشان کرد: در طول هفته دفاع مقدس نسبت به بیان خاطرات و رشادت های رزمندگان اسلام و ترویج فرهنگی مقاومت اقداماتی صورت می گیرد.

وی اظهار داشت: دیدار با مسئولان، حضور در نمازجمعه، انجام برنامه های مختلف  توسط اقشار بسیج نیز جزو برنامه های دفاع مقدس در مهریز است.

 

ارسال نظرات