معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد خبر داد:
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد از کسب مقام‌های اولی و سومی توسط دبیران کانون‌های جوانان و دانشجویی خواهران در اردوهای نشاط و امید خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۸۰۹۶
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد: حامد صدیقی اظهار داشت: اردوی کشوری دبیران کانون‌های آزاد خواهران جمعیت هلال احمر در قالب طرح نشاط و امید، از هشت تا 12 شهریورماه و اردوی کانون‌های دانشجویی از 12 تا 16 شهریورماه برگزار شد.

وی با بیان اینکه دبیران خواهر اعزامی از استان یزد در این دو دوره در بین برترین‌های اردوی نشاط و امید قرار گرفتند، افزود: با درخشش دبیران خواهر استان، کسب مقام سوم کشوری توسط دبیران کانون جوانان خواهران استان و کسب مقام اول کشوری توسط دبیران کانون دانشجویی خواهران استان به دست آمد.

صدیقی عنوان کرد: آشنایی با برنامه و اهداف فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و هلال احمر، آشنایی با حقوق بشر، شرکت در نشست‌های هم‌اندیشی، حضور در میزگردهای علمی با حضور کارشناسان از جمله برنامه‌های آموزشی این دوره‌ها است که توسط سازمان جوانان هلال احمر برنامه‌ریزی شده است.

وی خاطر نشان کرد: همچنین دو دوره برای دبیران برادر کانون‌های جوانان در تاریخ 17 تا 21 شهریور و دبیران برادر کانون‌های دانشجویی از 21 تا 25 شهریور در حال برگزاری است.

 

ارسال نظرات