فرماندار شهرستان گرمی گفت: برای کاهش تخلفات در حوزه ترافیک و تسهیل در این امور دوربین کنترل ترافیک در گرمی نصب می‌شود.
کد خبر: ۸۵۶۸۰۹۹
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، میرعلی رحیمی‌زاد، در جلسه شورای ترافیک شهرستان گرمی اظهار داشت: تعداد بیشتر مصوبات جلسه، سبب عدم تحقق کیفی آن می‌شود که برای جلوگیری از این امر ضروری است تا تصمیمات کارشناسی در این حوزه اتخاذ شود.

وی بیان کرد: قبل از اجرای هر تصمیم و مصوبه ترافیکی نخست باید به مردم آگاهی‌داده و اطلاعات لازم در زمینه اجرای طرح‌های ترافیکی به مردم شهرستان داده شود تا در اجرای آن با مسائل و مشکلاتی مواجه نباشیم.

رئیس شورای ترافیک شهرستان گرمی خط کشی خیابان شهری و ایمن‌سازی مسیرهای تردد دانش‌آموزان با توجه به فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی را خواستار شد و گفت: قبر از آغاز مهرماه باید در این زمینه اقدامات لازم انجام شود.

رحیمی‌زاد از بازگشائی و آسفالت معبر پشت مغازه‌های ایستگاه موران برای تسهیل در تردد خودروهای ورودی به گرمی از مسیرمحله شهریار خبر داد و افزود: براساس مصوبات جلسه عملیات ایمن‌سازی جایگاه CNG شهرداری گرمی نیز ادامه می‌یابد.

وی با بیان اینکه تشکیل ستاد مهر از جمله تصمیمات مهم در این حوزه است، تصریح کرد: تسهیل در سرویس‌دهی به دانش‌آموزان، نصب دو پل عابر پیاده در روستاهای زیوه و قره‌خان‌بیگلو، نصب دوربین کنترل ترافیک در گرمی، نصب روشنائی در ورودی شهرک ولیعصر(عج)، خط‌کشی خیابان شهر گرمی و اصلاح برخی تابلوهای راهنمائی و رانندگی از دیگر تصمیمات در حوزه ترافیک شهرستان گرمی بود.

ارسال نظرات