مدیر کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل گفت: کمک‌های مردم اردبیل در قالب طرح اکرام ایتام امسال در مقایسه با مدت مشابه خود در سال گذشته ۱۶ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۸۵۶۸۱۰۴
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، جلیل قدیمی، در جلسه اجرای طرح اکرام ایتام در اردبیل اظهار داشت: امسال مردم خیر و نوع‌دوست شهرستان اردبیل بیش از 6 میلیارد و 548 میلیون ریال در قالب طرح اکرام به ایتام تحت تکفل خود مساعدت و کمک کردند.

وی از افزایش کمک‌های حامیان طرح اکرام ایتام در سطح شهرستان اردبیل برای ایتام تحت تکفل خود خبر داد و افزود: این مقدار مساعدت حامیان در مقایسه با مدت مشابه خود در سال گذشته 16 درصد افزایش داشته است.

قدیمی با اشاره به اینکه در این مدت بیش از 5 میلیارد و 953 میلیون ریال از طریق حامیان به صورت نقدی به حساب ایتام تحت تکفل واریز شده است، تصریح کرد:این تعداد از حامیان بالغ بر 595 میلیون ریال نیز در قالب کالا به خانواده‌های ایتام مساعدت کرده‌اند.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل با بیان اینکه هم اکنون یک هزار و 74 یتیم تحت حمایت این نهاد قرار دارند، گفت: 7 هزار و 164 حامی با حمایت‌های خود این تعداد از ایتام را تحت تکفل خود قرار داده و از آنان حمایت می‌کنند.

وی بیان کرد:‌ حامیان نیکوکار علاوه بر پرداخت سرانه‌ای که به صورت ماهانه به حساب ایتام واریز می‌کنند در زمینه‌های تحصیلی، کمک به تأمین جهیزیه و هزینه‌ ازدواج، تأمین لوازم خانگی، احداث و تعمیر مسکن و کمک هزینه‌‌های درمانی نیز کمک حال ایتام تحت حمایت هستند.

ارسال نظرات