فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت:‌ برای رفع مشکلات حوزه شهری اعم از سد معبر و تخلفات صنفی ضروری است تا اکیپ‌های بازرسی مداوم از اصناف پارس‌آباد فعال شود.
کد خبر: ۸۵۶۸۱۰۶
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مهدی احمدی، در جلسه بررسی مشکلات ساخت و ساز و سد معبر شهر پارس‌آباد اظهار داشت: با توجه به موقعیت شهری و وجود سد معبر در پیاده‌روها و ساخت و سازهای غیرمجاز در شهر پارس‌آباد باید در زمینه ساماندهی این امور اقدامات جدی انجام شود.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: از آنجایی که این شهر از لحاظ جمعیتی و کسبه‌داران دومین شهر استان محسوب می‌شود اهالی در تردد از پیاده‌روها دچار مشکلات فراوانی شده‌اند و شاهد نارضایتی‌های مردمی در این حوزه هستیم.

وی با تاکید بر تلاش و جدیت اتاق اصناف و شهرداری پارس‌آباد در این حوزه بیان کرد: از دستگاه‌های مرتبط در این حوزه انتظار می‌رود با هماهنگی و همکاری تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی در رفع سد معبر در شهر پارس‌آباد اقدام اساسی کنند.

احمدی با تاکید بر تسریع در احداث و راه‌اندازی بازارچه محلی برای ساماندهی دستفروشان افزود: ماموران پلیس ساختمان و سد معبر در برخورد با متخلفان نباید ملاحظه شخص یا اشخاص را لحاظ کنند و باید با قاطعیت در این زمینه اقدام کنند.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد عامل اصلی تصادفات خودرو با عابران پیاده را مسدود بودن پیاده‌روها توسط کسبه و دستفروشان دانست و تصریح کرد: ما به عنوان خادمان ملت با عمل به وظایف قانونی رضایت مردم را باید جلب کنیم.

وی با بیان اینکه در شهر پارس آباد بیش از 3هزار و 900 کسبه فعالیت دارند و وجود این همه مشکلات ترافیکی، سد معبر و ساخت و سازهای غیر مجاز در شان مردم نیست به فعال کردن بازرسی‌های مداوم در سطح شهر و برخورد جدی با ماموران متخلف تاکید کرد.

ارسال نظرات