معاون قضائي دادگستري استان اردبيل گفت: نيروي انتظامي و دستگاه قضائي دو مجموعه اثرگذار در ارتقاي امنيت اجتماعي و گسترش عدالت در جامعه هستند.
کد خبر: ۸۵۶۸۱۱۶
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، شهباز ابراهيمي، معاون قضائي دادگستري استان اردبيل در ديدار با فرمانده انتظامي شهرستان نير با تاكيد بر حفظ اقتدار پليس در تامين امنيت جامعه و مبارزه با مجرمان و مخلان نظم عمومي، اظهار داشت: شايسته است پليس با حداكثر توان در خدمت امنيت و آرامش جامعه باشد كه در اين ميان دستگاه قضائي نيز حامي كاركنان انتظامي است.

وي با اشاره به اينكه نيروي انتظامي و دستگاه قضائي دو مجموعه اثرگذار در ارتقاء امنيت اجتماعي و گسترش عدالت در جامعه هستند افزود:بايد با تعميق روابط و ارتقاي سطح تعاملات در خدمات رساني شايسته به مردم و احقاق حق آنان گام هاي مستحكمي برداريم.

معاون قضائي دادگستري استان اردبيل، وجود امنيت را پيش شرط مهم انجام موفق فعاليت ها در جامعه عنوان و از تلاش هاي مجموعه انتظامي شهرستان قدرداني كرد.

در اين ديدار، سرهنگ "كيوان زرين كلاه" گزارشي از عملكرد پليس شهرستان ارائه و خواستار حمايت هاي بيشتر دستگاه قضائي از ماموريت نيروي انتظامي را شد.

ارسال نظرات