خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی سازمان بسیج مستضعفین قزوین:
مسئول گروه های جهادی بسیج استان قزوین با تاکید بر پرورش روحیه جهادی در بین جوانان محرومیت زدایی و کمک به پیشرفت کشور را مهمترین انگیزه این فعالیت عنوان کرد.
کد خبر: ۸۵۶۸۱۳۰
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱

حسین آقا مرادی مسئول جهادی سازمان بسیج مستضعفین قزوین در گفت وگو اختصاصی با خبرنگار خبر گزاری  بسیج  در خصوص گروه های جهادی اظهار کرد: بسیج متشکل از مردم اسوه و دارای فضایل در تراز انقلاب اسلامی می‌باشد و خود را همواره در کنار مردم و خادم مردم می دانند وبرای اهداف عالیه نظام در مسیر رشد و شکوفایی قدم برمی دارد.

وی افزود:امروز بسیج در قالب گروه های جهادی در تمام حوزه ها ورود پیدا کرده و اهداف متعالی را دنبال می کند که از عمده ترین این اهداف می توان به تقویت  روحیه جهادی در بین تمام مردم و تلاش برای محرومیت زدایی اشاره کرد. 

آقا مردای توضیح داد: بسیجیان با حضور مجاهدانه و داو طلبانه از ظرفیت ها و تخصص های مختلف جوانان بهره می برد که این جوانان در طول سال خدماتی ارزشمند به محرومین ارائه دهند.

 مسئول گروه جهادی بسیج استان قزوین در ادامه تصریح کرد: بنابردستوررئیس سازمان بسیج  مستضعفین، سردار نقدی معاونت اقشار سازمان بسیج موظف شد در عرصه محرمیت زدایی در قالب جهادی در استان های با شعاع400 کیلو متر از مرکز حضور پیدا کنند  تا از این طریق با گروه های جهادی رده های  سراسر کشور همراه شود. 

وی ادامه داد: با توجه به این مسئله استان قزوین نیز با مسافت بسیار کم و نزدیک بودن به مرکز که در نقل و انتقال وهمچنین پایین بودن هزینه های گروه جهادی دراقدامات بسیار ارزشمند جهادی می توانیم سرآمد و فعال باشیم

 آقا مرادی در پایان خاطر نشان کرد: بسیجیان هدف و آموزه ای دارند و می خواهند که امروز  فرهنگ ارزشمند قرآن یک فرهنگ عمومی توسعه یافته باشد  وهیچ نقطه ای از میهن اسلامی عزیز از اقدامات ارزشمند جهادی محروم نماند.

1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها