حسین سلیمی ریزی و رضا بهرامی ریزی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس از زرین شهر اصفهان با دوچرخه های خود رکاب زده و به سرعین رسیدند.
کد خبر: ۸۵۶۸۱۳۳
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، حسین سلیمی ریزی و رضا بهرامی ریزی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس از زرین شهر اصفهان با دوچرخه های خود رکاب زده و به سرعین رسیدند.

این دوچرخه سوران با شعار "محیط زیست را دریابیم "از زرین شهر حرکت کرده و با عبور از شهر های مختلف مانند دلیجان ، ساوه ، سمنان ، اراک ، قزوین ، زنجان ، سراب ، نیر به شهرستان سرعین رسیدند .

توحید مجیدی ، مدیر آموزش و پرورش سرعین در استقبال از این جانبازان فرهنگی ضمن ارج نهادن به هدف و شعار" محیط زیست را دریابیم" ، ورزش در راه اهداف بزرگ را کاری بسیار والادانسته و از آنهاتقدیر نمود .

وی تصریح کرد:ضرورت حفظ بهداشت محیط یکی از موضوعات بسیار جدی و اساسی امروز جوامع انسانی است.

مجیدی اظهار داشت:مسائلی از این دست و هر آنچه را که جوامع مدرن و صنعتی امروز به اهمیت آنها پی برده، از مسائلی است که دین اسلام و پیشوایان ما در حدود 1400سال قبل آنها را متذکر شده اند.

وی افزود:اگر الزام به حفاظت از محیط زیست فراگیر نباشد و از طرف آحاد شهروندان، جدی تلقی نشود و کسانی بخواهند محیط زندگی را آلوده سازند کانونی برای آلودگی محیط زیست و به خطر افتادن سلامت مردم خواهند بود.

ارسال نظرات