خبرهای داغ:
شهسواری مسئول اردویی حوزه بسیج شهید با هنر استقبال از اعزام به اردوی راهیان نور غرب را بسیار خوب توصیف کرد و این بازدید ها را زمینه ساز پرورش تفکر صحیح در جامعه دانست.
کد خبر: ۸۵۶۸۲۱۰
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲

علی شهسواری مسئول اردویی حوزه بسیج  شهیدباهنرشهرداری، سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: تعداد92 نفرازبسیجیان شهرقزوین درقالب کاروان راهیان نور برای تجدید میثاق با آرمان های والای شهیدان هشت سال دفاع مقدس وبازدیدازمناطق عملیاتی شمال غرب کشور، بابدرقه مسئولین به سرزمین نور اعزام شدند.

شرکت کنندگان دراین اردو از یادمان های شهدای پاوه، شهدای تنگه مرصاد و موزه دفاع مقدس کرمانشاه طی 3 روز بازدید خواهند کرد.

وی افزود: مناطق عملیاتی شمال غرب کشوردربرهه ای ازدوران دفاع مقدس دراشتغال رژیم بعثی عراق بوده است وتمامی این مناطق زیارتگاه عاشقان است که باید قدر و ارزش های معنوی یاد شده را در حد کمال دانست وارج نهاد.

شهسواری حضور روحانیون ،راویان ورزمندگان را ازنقاط قوت این اردو دانست و اذعان کرد: جمعی ازشرکت کنندگان دراین برنامه معنوی همراه باخانواده هایشان ازمناطق یادشده بازخواهندنمود.

شهسواری بااشاره به اینکه هدف این کاروان ها خودسازی است گفت : بعد فکری ومعنوی این سفرها با حضور یک روحانی تامین می شود و یک گفتگوهای سیاسی وفرهنگی درجهت دادن ذائقه فرهنگی نسل جدید تاثیرگذار خواهد بود.

وی تبیین کرد: این حرکت باید آسیب زدایی شود وجهات مثبت آن تقویت شود وخوراک فکری مناسب تامین شود وافراد شایسته ازنظرعلمی وعملی درافق کارباشند.

این مسئول در ارتباط با استقبال مردم از این اردو گفت: استقبال بسیار چشم گیر بوده،خیلی ازافراد مناطق غرب را تا کنون از طریق راهیان نورزیارت نکرده اند و به همین جهت استقبال خوبی داشته اند.

شهسواری استقبال بسیج ادارات، بسیج کارمندی، بسیج محلات، بسیج هنرمندان را بسیار خوب و قابل ذکر توصیف کرد.


1011/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها