به همت نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج میبد:

برگزاری کارگاه آموزشی «تایید محتوا و نظارت بر امور فرهنگی» در میبد+تصاویر

به همت نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج میبد، کارگاه آموزشی تایید محتوا و نظارت بر امور فرهنگی با حضور معاون تایید محتوا سازمان بسیج مستضعفین در سپاه الغدیراستان یزد برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۸۳۲۴
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  از میبد، به همت نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج میبدکارگاه آموزشی تایید محتوا و نظارت بر امور فرهنگی با حضور فرماندهی ناحیه، مسئول نمایندگی ولی فقیه،  فرماندهان و مسئولین فرهنگی و مدیران عقیدتی و نظارت حوزه ها در نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج میبد برگزار شد.

سرهنگ حیدری مسئول دفتر تایید محتوا در سپاه الغدیر محتوای صحیح و موثر را خرج موشک در جنگ نرم دانست و تصریح کرد: وظیفه مسئولان نظارت بر محتواهای فرهنگی ، امروز بسیار با اهمیت و تاثیرگذار است.

وی هدف از برگزاری این کارگاه‌های آموزشی را صیانت‌ بخشی از فعالیت‌های فرهنگی دانست و خاطرنشان کرد: فرهنگ، یکی از محوری‌ترین مسائل کشور است که باید نظارت بر این امر به درستی و دقت انجام شود که مسائل فرهنگی به صورت صحیح و موثر نشر پیدا کند.

در این کارگاه آموزشی یک روزه، افراد شرکت‌کننده پس از شرکت در کلاس‌های آموزشی، ضمن شرکت در آزمون، آموخته‌های خود را محک زدند.و در پایان به برگزیدگان جوایزی اهدا شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار