مسئول بسیج رسانه استان چهارمحال و بختیاری نقش رسانه‌ها را در اقتصاد مقاومتی مهم دانست.
کد خبر: ۸۵۶۸۳۴۱
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از چهارمحال وبختیاری زین‌العابدین سیفی امروز در نخستین نشست نقش رسانه‌ها در اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: فرهنگ‌سازی در این مهم یکی از وظایف خطیری است که بر عهده رسانه‌ها و مطبوعات قرار دارد و این قشر باید با تمام تلاش و توان خود برای محقق شدن این امر تلاش کنند.
وی افزود: اصحاب رسانه باید با قلم و رسانه‌ای که در دست دارند در حفظ و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارتش 20 میلیون نفری تلاش کنند.
مسئول بسیج رسانه استان با اشاره به برگزاری نخستین اردو رسانه‌ای خاطرنشان کرد: این‌گونه برنامه‌ها با در راستای معرفی فعالیت بسیج و اقتصاد مقاومتی و تقویت روحیه رسانه‌ها در عرصه اقتصاد مقاومتی و ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی و ارزش انقلاب اسلامی برگزار می‌گردد.
در ادامه مسئول بسیج سازندگی استان بیان کرد: رسانه‌ها باید هم مطالبه گر خواسته‌های مردم از دولت باشند و هم فرهنگ اقتصاد مقاومتی را در جامعه نهادینه کنند.
حسین‌علی شریفی گفت: اصلاح الگوی مصرف یکی از ضروریات است که باید در جامعه تبین گردد و مردم به‌طورجدی آن  را اجرا کنند.
وی با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی بیان کرد: در این مهم باید همه دست‌به‌دست هم دهند و حرکتی جهادی در جامعه انجام گیرد.
مسئول بسیج سازندگی استان افزود: در چندین سال اخیر از سوی مقام معظم رهبری(مدالضله العالی) شاهد نام گذار سال‌ها با عناوین مختلف اقتصادی بوده‌ایم که این نشانه اهمیت این موضوع است و باید بیشتر از پیش در این زمینه فعالیت کرد.

ارسال نظرات