معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان از برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی به مناسبت هفته ازدواج در شهرهای مختلف استان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۸۳۴۹
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، فرهنگ مکتبداری معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: از 24 تا 30 شهریور ماه جاری به مناسب سالروز ازدواج حضرت فاطمه(س) و حضرت علی(ع) هفته ازدواج نام‌گذاری شده است که به همین مناسبت برنامه‌های ویژه‌ای در استان به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.


وی با اشاره به عناوین روزهای ازدواج بیان کرد: روز بیست و چهارم شهریور ماه مطابق با روز نخست هفته ازدواج به عنوان جوانان، ازدواج و توانمندسازی مهارت‌های اقتصادی نام‌گذاری شده است که کارگاه آموزشی با موضوع ازدواج آسان در طول هفته در شهرستان های سنندج ، سقز ، کامیاران و مریوان برگزار می شود.

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان با بیان اینکه کارگاه آموزشی در ارتباط با ازدواج و خانواده در دومین روز از هفته ازدواج که به عنوان جوانان، ازدواج و توانمندسازی مهارت‌های زندگی نام‌گذاری شده است، برگزار می شود.

وی افزود: در روز سوم هفته با نام ازدواج مطابق با بیست و ششم شهریور ماه جوانان، ازدواج و توانمندسازی مهارت‌های مدیریت خانواده ، نشست مهارت های مدیریت خانواده در شهرستان سنندج بر پا می گردد.


معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان از برگزاری نشست 150 نفری جوانان با موضوع فرزند پروری و مهارت های معنوی و دینی در روز های چهارم و پنجم خبر داد و اظهار داشت : روز چهارم هفته جوان را جوانان، ازدواج و توانمندسازی مهارت‌های مدیریت خانواده اعلام شده است و گفت: جوانان، ازدواج و توانمندسازی مهارت‌های فرزندپروری عنوان روز پنجم هفته ازدواج نام گذاری شده است.

مکتبداری در ادامه افزود: نشست جوانان منتخب ارگان های کمیته امداد ، بهزیستی و اداره کل ورزش و جوانان و همچنین نشست جوانان منتخب با مسئولین ارشد استان در روز های ششم و هفتم برگزار می گردد.

به گفته وی عنوان روز ششم این هفته به عنوان جوانان، ازدواج و توانمندسازی سواد رسانه ای و روز هفتم ازدواج جوانان، ازدواج و توانمندسازی سمن های حوزه ازدواج اعلام شده است.

روز 24 شهریور ماه جاری به مناسبت سالروز ازدواج حضرت فاطمه (ص) و حضرت علی(ع) روز ازدواج نام‌گذاری شده است.

ارسال نظرات