معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد:

طرح دادرس مورد توجه ویژه مربیان هلال احمر قرار گیرد

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: طرح دادرس به عنوان یکی از طرح‌های مهم هلال احمر باید مورد توجه ویژه و جدی‌تر مربیان هلال احمر قرار گیرد.
کد خبر: ۸۵۶۸۴۶۹
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: حامد صدیقی، عصر دیروز در گردهمایی دبیران و اعضای جوانان و مربیان طرح دادرس شهر نیر در شهرستان تفت با اشاره به اینکه، طرح دادرس که از چند سال پیش در مدارس آغاز شده، باید مورد توجه جدی مربیان هلال احمر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه طرح دادرس از مهم‌ترین طرح‌های حوزه دانش‌آموزی جمعیت هلال احمر به شمار می‌رود، روند اجرای این طرح در مدارس استان را مطلوب خواند و اردوهای برگزار شده به این منظور را نیز مفید ارزیابی کرد.

صدیقی با بیان اینکه دادرس، مخفف «دانش‌آموز آماده در روزهای سخت» است، عنوان کرد: آموزش‌های اولیه به دانش‌آموزان تنها به این قشر منحصر نمی‌شود و انتقال آموزش‌ها به خانواده‌ها از طریق دانش‌آموزان، اتفاق بسیار مهمی است که باید جدی گرفته شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد ضمن قدردانی از تلاش‌های مربیان امداد و کمک‌های اولیه در اجرای طرح دادرس، تصریح کرد: مربیان در راستای آموزش و نگهداشت اعضا در بدنه فعالیتی جمعیت هلال احمر نقش مؤثری ایفا می‌کنند به همین دلیل حساسیت این موضوع باید مورد نظر همه مربیان باشد.

صدیقی در بخش دیگری از سخنان خود، دبیران و اعضای فعال جوانان را بازوان توانمند جمعیت هلال احمر و حوزه جوانان خواند و افزود: این افراد رهبری گروه، هم‌فکری و تعامل با اعضا و شریک کردن اعضا در اجرای فعالیت‌های مختلف را بر عهده دارند.

وی خاطر نشان کرد: ماهیت حضور اعضای شورای اجرایی کانون‌ها در کنار دبیران، ایجاد حلقه‌های مشورتی در بین تمامی اعضا بر مبنای اساس کاری کانون در حوزه‌های مختلف است.

سیدعلی طباطبایی‌فر، مسئول مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر نیر نیز در این گردهمایی با اشاره به اهداف برگزاری این مراسم اظهار داشت: دبیران و اعضای شورای اجرایی کانون‌ها، زبان گویای جمعیت هلال احمر در کانون‌ها محسوب می‌شوند و این نشست صمیمی نیز به منظور ایجاد تعامل بیشتر میان دبیران و اعضای شوراهای اجرایی کانون‌ها و اعضای فعال جوانان برگزار شده است.

 

ارسال نظرات