توسط بانوی نیمروزی پیشگام در عرصه اقتصاد مقاومتی صورت گرفت؛
لیلا خندان نژاد با همت و تلاش خود و با کمک بسیج سازندگی و استفاده از تسهیلات اقتصاد مقاومتی سپاه ناحیه نیمروز توانسته کارگاه پرورش مرغ بومی راه اندازی کند.
کد خبر: ۸۵۶۸۵۳۱
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج :لیلا خندان نژاد بانوی نیمروزی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: در راستای شعار سال ۹۲ در زمینه اقتصاد مقاومتی که یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری است با همکاری واحد بسیج سازندگی سپاه شکوفایی بسیاری در این طرح داشته ام.

این بانوی کارآفرین بیان کرد: با پرورش هر سه ماه ۱۰۰۰ قطعه انواع مرغ خانگی و بیش از ده ها راس گوسفند توانسته ام فعالیت گسترده ای در این شهرستان انجام دهم به گونه ای که به دلیل مرغوبیت در پرورش مرغ بومی محصولات خود را به بندرعباس و مازندران صادر می کنم.

خندان نژاد تصریح کرد: کار خود را با استفاده از تسهیلات اقتصاد مقاومتی سپاه شروع کردم و در حال حاضر از طریق همین کارگاه هزینه زندگی خود را تامین می کنم.

 وی در این باره می گوید در این زمان که دشمنان، نظام جمهوری اسلامی را تحریم قرار داده اند تا مردم را تحت فشار قرار دهند بانوان می توانند با وارد شدن در عرصه تولید و اقتصاد مقاومتی در کم کردن این فشار بیشترین نقش را داشته باشند و مشکلات خانواده ها را در کنار شوهرانشان کمتر کنند.

خندان نژاد خاطرنشان کرد: جهادکشاورزی در خصوص کمک در توسعه این بخش همکاری ندارد و در عمل حرف از اقتصاد مقاومتی می زند ولی کاری برای توسعه آن نمی کند.

وی ادامه داد: مهم ترین مشکل ما در بخش تولیدات دامی عدم پشتوانه بیمه می باشد چرا که به دلیل نداشتن هزینه های مالی نمی توانیم گاها خسارات ناشی از تلفات را جبران کنیم.

ارسال نظرات