فرماندار سرعین/

اولین روز مدرسه باید خاطره انگیز باشد

فرماندار سرعین گفت:مدارس در روز اول مهر باید خاطره انگیز ترین روز برای دانش آموزان باشد و با همدلی و همزبانی و توام با تدبیر ، امید و انگیزه و همچنین با برنامه های متنوع و شاداب به استقبال مهری شاداب رفت.
کد خبر: ۸۵۶۸۵۳۹
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، فرماندار شهرستان سرعین در جلسه ای با روسا و مدیران ادارات در فرمانداری که با محوریت پروژه مهر برگزار شد ، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس حضور پرشور و همدلی تمامی ادارات را در برنامه های بازگشایی مدارس خواستار شد .

عاطف ناصری با بیان اینکه مدارس در روز اول مهر باید خاطره انگیز ترین روز برای دانش آموزان باشدافزود : باید با همدلی و همزبانی و توام با تدبیر ، امید و انگیزه و همچنین با برنامه های متنوع و شاداب به استقبال مهری شاداب رفته ، تا مراسم آغازین به نحو احسن و خاطره انگیز در کلیه مدارس اجرا شود.

وی افزود: ارتقای علمی و فرهنگی در آموزش و پرورش منطقه در سالیان اخیر بخصوص در حوزه ریشه کنی بیسوادی را بسیار ملموس و قابل تقدیر دانسته و بستر مشارکت و حضور اولیا در عرصه فعالیت های آموزشی و پرورشی در شهرستان سرعین را مناسب دانست .
فرماندار سرعین همچنین یاری رساندن و کمک به دانش آموزان بی بضاعت در منطقه را از دیگر اهداف مهم در سال تحصیلی جدید قلمداد کرده و مشارکت کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و خیرین محترم را در این زمینه خواستار شد .

توحید مجیدی مدیر آموزش و پرورش سرعین نیز در این جلسه ضمن تقدیر از حضور روسای ادارات ، همدلی و هم افزایی سایر نهاد ها ، ادارات و عموم مردم را در برنامه های آموزش و پرورش بسیار با اهمیت قلمداد کرده و خواستار مساعدت و حمایت بیش از پیش آنان از روند پیشرفت علمی و فرهنگی در منطقه شد .

ارسال نظرات