خبرهای داغ:
مسئول عملیات سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان قزوین گفت: بزرگترین رزمایش گردان‌های الی بیت المقدس استان قزوین به صورت تاکتیک رزمی در مهرماه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۶۸۵۶۹
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲

رضا اسماعیلی مسئول آموزش وعملیات سپاه صاجب الامر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان قزوین درحاشیه رزمایش 24 ساعته فراخوان بسیجیان سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در گفتگو با بسیج اظهارداشت: مجموعه گردان‌های الی بیت المقدس قبل از ورود به کار یگانی چندین بار به صورت آزمایشی فراخوان می شوند که در قالب رزمایش انجام تست آمادگی جسمانی ، آموزش پدافندغیرعامل ، آشنایی با سلاح را تجربه خواهند کرد.

وی گفت : آموزش سلاح سازمانی کلاش ، تیربار پیکا و آرپیجی و راهپیمایی  ورزم شبانه از مهم ترین برنامه های رزمایش فراخوان 24 ساعته است که همراه با انجام  میدان تیر و انجام تست آمادگی رزمی اصول تیراندازی که در قالب5  تیرنمره بندی ارزیابی   و 3 عددتیر قلق گیری جنگی انجام می گردد.

اسماعیلی افزود: گردان های الی بیت المقدس پس از آنکه از نظر سازماندهی ، تست آمادگی جسمانی و وضعیت میدان تیر نمره قابل قبولی را کسب کنند تمهیدات لازم برای انجام رزمایش سین یگانی بر اساس رزم نامه اجرایی خواهد شد که در مهر ماه رزمایش بزرگ گردان های الی بیت المقدس را در حوزه استحفاظی نواحی مقاومت بسیج سپاه استان خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد : هدف از این رزمایش با لابردن توان آمادگی نظامی گردان های الی بیت المقدس و کوثر است که در جهت تمرین مباحث دفاع از کوی و برزن ، مردم یاری در حوادث طبیعی و غیرمترقبه و پشتیبانی گردان های امام حسین (ع) آمادگی لازم را کسب می کنند.

اسماعلی متذکر شد: حضور پرتعداد بسیجیان در رزمایش گردان‌های الی بیت المقدس تنها نمایش گوشه ای از توانایی های توان رزمی بسیج است که در سطح استان به کار گیری شده و در این بخش بیش از 22 گردان به اجرای رزمایش خواهند پرداخت.

وی در پایان گفت: علاوه بر اجرای رزمایش‌های گردانهای الی بیت المقدس معاونت آموزش و عملیات سپاه صاحب الامر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان در سایر گردان های عملیاتی نظیر گردان های عاشورا و الزهرا به صورت پایگاه محور اقدام به برگزاری اردوهای فراخوانی یک روزه خواهد کرد.

3002/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها