مدیرکل کمیته‌ امداد استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۶ هزار و ۲۵۰ دانش آموز و دانشجو تحت حمایت امداد هستند که برای فراهم کردن زمینه‌ تحصیل این افراد نیاز به همدلی هر چه بیشتر خیران و نیکوکاران در روز جشن عاطفه‌ها هستیم.
کد خبر: ۸۵۶۸۵۸۰
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، بهروز زلالی، در جلسه بررسی هماهنگی برگزاری جشن عاطفه‌ها در اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر 6 هزار و 250 دانش آموز و دانشجو تحت حمایت امداد هستند که برای فراهم کردن زمینه‌ تحصیل این افراد نیاز به همدلی هر چه بیشتر خیران و نیکوکاران در روز جشن عاطفه‌ها هستیم.

مدیرکل کمیته‌ امداد استان اردبیل تصریح کرد: 5 هزار نفر از این تعداد را دانش‌آموزان تشکیل می‌دهند که در مقطع مختلف مشغول به تحصیل هستند و نیازمند حمایت برای ادامه‌ تحصیل و رشد علمی بوده و باید در این امر یاریگر آنها باشیم.

وی با اشاره به اینکه کمیته‌ امداد در حد وسع و توان خود می‌کوشد تا نیازهای اساسی این تعداد از دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت را برطرف کند، افزود: در کنار خدمات کمیته‌ امداد، مساعدت‌های خیران و نیکوکاران می‌تواند نیروی مضاعفی را به این قشر از مددجویان وارد کند تا آنان با پشتکاری محکم به علم‌آموزی بپردازند.

زلالی با بیان اینکه دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت این نهاد درصدد تأمین نیازهایشان برای ادامه تحصیل بدون هیچ دغدغه‌ مالی هستند، گفت: با برگزاری جشن ملی عاطفه‌ها قبل از آغاز سال تحصیلی تلاش می‌کنیم تا بخش اعظمی از مشکلات و کاستی علم‌آموزان نیازمند با حمایت و مساعدت مردم خیر و نیکوکار استان قبل از آغاز مدارس تأمین شود.

مدیرکل کمیته‌ امداد استان اردبیل بیان کرد: 250 پایگاه ثابت و سیار و 26 مرکز نیکوکاری در سطح استان در روز جشن عاطفه‌ها مساعدت‌های نیکوکاران را جمع‌آوری خواهند کرد که امیدواریم همچون سال‌های گذشته شاهد حضور باشکوه خیرین در این جشن باشیم.

وی با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها با شعار «مهر در انتظار همدلی» در روز های 26 و 27 شهریور ماه همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز برگزار می‌شود، افزود: علاوه بر این در روز 8 مهرماه نیز زنگ عاطفه‌ها با حضور دانش‌آموزان در تمامی مدارس استان نواخته شده و در این روز دانش‌آموزان کمک‌های خود را برای حمایت از همنوعان خود در مراسمی اهدا می‌کنند.

ارسال نظرات