استاندار اردبیل گفت: انتظار داریم که اداره کل ورزش و جوانان استان ورزشگاه ۶ هزار نفری رضازاده اردبیل را به منظور برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی آسیا به طور مناسب تجهیز کند.
کد خبر: ۸۵۶۸۵۹۲
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مجید خدابخش، در بازدید از ورزشگاه 6 هزار نفری حسین رضازاده در اردبیل اظهار داشت:‌ برگزاری مسابقات ورزشی ملی و بین‌المللی در استان اردبیل سبب رونق توریسم ورزشی شده و در حوزه گردشگری استان اردبیل می‌تواند بسیار موثر باشد.

وی گفت: ورزشگاه 6 هزار نفری پهلوان حسین رضا زاده در اردبیل یک ظرفیت بسیار مناسب برای برگزاری مسابقات مهم ورزشی از جمله رشته والیبال است که برای تجهیز این سالن و رفع برخی از کاستی‌های این مجموعه از جمله سیستم صوتی، تعویض کفپوش و تأسیسات به اداره کل ورزش و جوانان کمک می‌کنیم.

استاندار اردبیل افزود: از اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل انتظار داریم که با تجهیز مناسب و قابل قبول این سالن بتواند این مجموعه را برای میزبانی مسابقات والیبال قهرمانی آسیا در اردیبهشت سال 95 به نحو مناسب آماده‌سازی کند.

خدابخش در جریان بازدید از ورزشگاه علی دایی اردبیل نیز تصریح کرد: لازم است که برخی از قسمت‌های فاز افتتاح شده این مجموعه بهسازی شده و دیگر قسمت‌های این ورزشگاه نیز هرچه سریع‌تر آماده شود.

ارسال نظرات