قائم مقام کمیته‌ امداد اردبیل/

۲۶ مرکز نیکوکاری کمک‌های مردم اردبیل را در جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری می‌کنند

قائم مقام کمیته‌ امداد استان اردبیل گفت: ۲۵۰ پایگاه ثابت و سیار و ۲۶ مرکز نیکوکاری در سطح استان اردبیل در روز جشن عاطفه‌ها کمک‌ها و مساعدت‌های مردم را جمع‌اوری می‌کنند.
کد خبر: ۸۵۶۸۶۱۸
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، منصور سیفی، در نشست با مسئولان و متولیان جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها در اردبیل اظهار داشت: به منظور بالا بردن سطح کیفی در برپایی جشن عاطفه‌ها و هم‌افزایی مساعدت‌های مردمی برای رفع مشکلات دانش‌آموزان نیازمند، تلاش می‌کنیم تا با یاری سایر دستگاه‌های متولی بهترین ساز و کارهای اجرایی را در این زمینه به کار بگیریم.

وی با اشاره به اینکه این نشست می‌تواند منجر به بالا بردن سطح کیفی در برگزاری این جشن ملی و معنوی در سطح استان شود، بیان کرد: هر چقدر بتوانیم راهکارهای اساسی‌تری را برای برطرف ساختن نیازمندی‌های دانش آموزان مستمند مطرح کنیم به همان میزان می‌توانیم به رشد علمی و پیشرفت تحصیلی آنان کمک کنیم.

سیفی با بیان اینکه بهتر است برای تسهیل و تسریع در نحوه‌ رسیدگی به دانش‌آموزان نیاز است اتاق فکری با حضور نمایندگانی از دستگاه‌های اجرایی متولی ایجاد کنیم، تصریح کرد: در صورتی که برگزاری جلسات همفکری و بحث‌های تخصصی در سال تداوم یابد روند رسیدگی به امور نیازمندان تا حد بسیار بالایی افزایش خواهد داد.

قائم مقام کمیته‌ امداد استان اردبیل با تشریح اینکه نگرش به نحوه‌ برگزاری جشن عاطفه‌ها باید به صورت کلان باشد، گفت: در کنار رفع مشکلات دانش‌آموزان، بحث همدلی و همبستگی در سطح جامعه نیز مطرح است که باید تمامی این ابعاد مد نظر قرار گیرد.

وی از برپایی 250 پایگاه ثابت و سیار و 26 مرکز نیکوکاری در سطح استان در روز جشن عاطفه‌ها خبر داد و افزود: امیدواریم با کمک‌ها و مساعدت‌های نیکوکاران و افراد خیر بتوانیم همچون سال‌های گذشته شاهد خدمات‌رسانی شایسته و موثر به دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند در آستانه سال تحصیلی جدید باشیم.

نشست هم‌اندیشی جشن عاطفه‌ها با حضور نمایندگانی از صدا و سیما، آموزش و پرورش، شهرداری، بسیج کارمندان، سازمان بسیج دانش‌آموزی، بسیج سازندگی، قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمه الزهرا(س) و معاونت فرهنگی ستاد نماز جمعه در اردبیل برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار