مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل گفت: با حمایت شهرداری، شورای شهر و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل ۲۵ درصد مطالبات بازیکنان تیم فوتبال شهرداری اردبیل پرداخت شد.
کد خبر: ۸۵۶۸۶۲۰
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از تسنیم، بابک پورپناهی، در گفت‌وگویی اظهار داشت: هم اکنون تیم فوتبال شهرداری اردبیل از حمایت همه‌جانبه شهرداری، شورای شهر و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل برخوردار است و این تیم هیچ مشکلی برای ادامه بازی‌های لیگ دسته یک کشور ندارد.

وی با بیان اینکه تیم فوتبال شهرداری اردبیل یکی از تیم‌های کم حاشیه فوتبال لیگ دسته یک کشور است، گفت: با تمام توان در صدد هستیم انگیزه بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال شهرداری اردبیل را برای ادامه مسابقات لیگ دسته یک کشور تقویت کنیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل بیان کرد: با حمایت شهرداری و شورای شهر اردبیل پاداش بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال شهرداری اردبیل پرداخت شده است و انتظار می‌رود بازیکنان تیم فوتبال شهرداری در ادامه لیگ دسته یک فوتبال کشور خوش بدرخشند.

پورپناهی تصریح کرد: تیم فوتبال شهرداری اردبیل از سری مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور روز چهارشنبه ساعت 16 در بوشهر به مصاف تیم ایران جوان این شهر می‌رود و بازیکنان تیم فوتبال شهرداری اردبیل برای کسب 3 امتیاز این بازی خود را آماده کرده است.

وی با اشاره به باخت‌های اخیر تیم فوتبال ایران جوان بوشهر در مقابل حریفان لیگ دسته یک افزود: احتمال می‌رود تیم فوتبال ایران جوان بوشهر برای جبران بازی‌های گذشته خود با انگیزه مضاعف مقابل شهرداری به میدان برود و باید بازیکنان تیم فوتبال شهرداری این تیم را دست کم نگیرند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل از حمایت همه‌جانبه شهرداری و شورای شهر از تیم فوتبال شهرداری اردبیل خبر داد و گفت: امیدواریم تیم فوتبال شهرداری اردبیل با پیروزی مقابل ایران جوان بوشهر دل هواداران پرشور خود را خوشحال کند.

ارسال نظرات