معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور

نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور امروز،۲۳ شهریور با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۸۵۶۸۶۳۰
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان: نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور در سه بخش کتبی،‌ شفاهی و پژوهشی برگزار شد که بخش کتبی این دوره از مسابقات در رشته‌های آشنایی با مفاهیم قرآن، سیره معصومین(ع)، اخلاق و احکام به صورت اینترنتی و آنلاین در دو مرحله استانی و کشوری برگزار شده است و نفرات برتر آن در مراسم اختتامیه تجلیل شدند

بخش شفاهی این مسابقات نیز در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ پنج جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ کل قرآن، اذان و دعاخوانی برگزار شد.

در بخش قرائت ترتیل آقایان ،جوایز نفرات برتر به ترتیب به رضا صدقی از آذربایجان شرقی، محمدحسین دافعیان از اصفهان و حسن جمشیدی از خوزستان اهدا شد.

در رشته قرائت ترتیل آقایان نیز مرتضی سلیمانی از آذربایجان غربی، محمد امیر عباسیان از فارس و سید اسماعیل هاشمی از اردبیل رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در قرائت ترتیل بانوان نیز زهره حاجیوند از لرستان، فاطمه ملایی بهمن‌آباد از کرمان و مریم درویشی از همدان به ترتیب اول تا سوم شدند.

در بخش قرائت تحقیق بانوان نیز محدثه دبیری از خراسان رضوی، فاطمه جعفری از مازندران و فاطمه رحیمی از اصفهان با کسب امتیازات لازم رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته حفظ کل آقایان نیز مجتبی بیابان‌پور، رضا بدیع خانی از اردبیل و محمد حسنی از مازندران به ترتیب موفق به کسب رتبه نخست تا سوم شده و در رشته حفظ 20 جزء نیز ایمان اسدی از کرمان و سیدحسن مرتضوی از ساری با کسب حد نصاب لازم به ترتیب اول و دوم شدند.

در رشته حفظ 10 جزء برادران نیز بابک جعفرزاده از اردبیل و محمود بیات ترک با کسب امتیاز لازم رتبه اول و دوم را کسب کردند و در حفظ پنج جزء آقایان نیز علیرضا قاسم‌زاده از مازندران، سیدعلی میریحیی از مرکزی و سعدی سپنجی از کرمانشاه را به دست آوردند.

در رشته حفظ 10 جزء بانوان نیز زهره حسین‌زاده از خراسان رضوی، فرشته صادقی از زنجان و رحیم صفی‌زاده از کرمان اول تا سوم شدند. در بخش حفظ پنج جز بانوان نیز مریم قیصری از اصفهان، سمانه عاشوری از زنجان و لیلا خدایی از آذربایجان غربی اول تا سوم شدند و در بخش حفظ بانوان نمره‌ها به حد نصاب نرسید و در این بخش برگزیده‌ای معرفی نشد.

در رشته اخلاق نیز فرشته وکیلی از مازندران، نرگس سادات زارع از تهران و آرش سبز علی کهگیلویه و در بخش سیره رشته کتبی نیز عیسی عزیزی از زنجان، سیدسعید آیت از اصفهان و محدثه لطیفی پاکدهی از قزوین تقدیر شدند.

در بخش احکام نیز اشرف مراد علی پور از کهگیلویه و بویراحمد، شیوا ملکی از اردبیل و سید فاطمه حسینی بلداپس از چهارمحال بختیاری از اول تا سوم شدند.

در بخش اذان برادران مهدی عباسی از زنجان، علی لاغر فیروز رجایی از گیلان و پرویز شیخی از کهگیلویه و بویراحمد به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

در بخش دعاخوانی آقاین نیز هادی مولودیان از خراسان رضوی، عبدالله وکیلی از اصفهان و سعید حقانی قاسم فیلی با احتساب حد نصاب موردنیاز به‌عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

در بخش بانوان نیز در رشته دعاخوانی کبری چاروسایی از لرستان اول، اکرم مالکی از اصفهان دوم و مهتاب محسنی از استان البرز سوم شد.

همچنین در بخش کتبی نیز در رشته تفسیر قرآن کریم از زهره طالبی، محمد‌فرزین‌فر و رحمان صمدی دورباش از استان‌های فارس، خراسان جنوبی و آذربایجان شرقی به‌عنوان نفرات برتر تقدیر شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار