خبرهای داغ:
توسط نماینده مردم قم در مجلس صورت گرفت؛

تقدیر از مربیان شجره طیبه صالحین/ اختصاص بودجه برای ساخت پایگاه بسیج

نماینده مجلس شورای اسلامی از اختصاص بودجه برای ساخت پایگاه بسیج ثامن الحجج(ع) در قم خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۸۷۶۶
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، احمد امیر آبادی فراهانی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم همایش حلقه های معرفت شجره طیبه صالحین که در مسجد آل یاسین برگزار شد، از اختصاص بودجه برای ساخت پایگاه بسیج ثامن الحجج(ع) حوزه شهید ورزنده ناحیه امام حسین(ع) خبر داد.

در این مراسم که معتمدی قائم مقام شهردار قم، مولایی نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم، حجت الاسلام و المسلمین حسینی اشکوری از اساتید حوزه علمیه قم نیز حضور داشتند، سروی فرمانده حوزه شهید ورزنده ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های فرهنگی و تربیتی پایگاه در طرح تابستانی جوانه های صالحین، پایگاه های بسیج را سنگری برای دفاع از انقلاب دانست.

گفتنی است در حاشیه این مراسم ضمن رونمایی از پایگاه اطلاع رسانی مسجد نیوز، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی مقرر گردید تا زمینی که در مجاورت مسجد آل یاسین(ع) قرار دارد، ساخته، تجهیز و در اختیار پایگاه بسیج قرار گیرد.

شایان ذکر است در این مراسم با توجه به اهمیت فعالیت در عرصه جنگ نرم و شروع سال تحصیلی جدید، لوازم التحریر اسلامی منقش به تصاویر امام و رهبری و شهدای شاخص دفاع مقدس با کمترین قیمت و با کیفیت خوب به فروش رسید.


ارسال نظرات