فرمانده حوزه الغدیر سپاه زابل گفت: دولت باید طرح‌های اقتصاد مقاومتی را جدی تر دنبال و برای تحقق آن اقدامات موثر و درستی را اجرا کند.
کد خبر: ۸۵۶۸۷۹۴
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج : احمد شهرکی درنشست سرگروههای صالحین که در حوزه الغدیر سپاه زابل برگزار شد اظهار داشت: باید اقتصاد کشور را با تحقق اقتصاد مقاومتی به سطحی از توانایی برسانیم که با هر فشاری اقتصادمان دچار تلاطم نشود و در مسیر استحکام ساخت درونی کشور حرکت کنیم.

وی با ذکر اینکه باید برداشته های فرهنگی خود تاکید کنیم، گفت: فرهنگ اساس همه امور است و پیشرفت های ما در صورتی تداوم خواهد داشت که فرهنگ مقتدری داشته باشیم.

شهرکی با بیان اینکه تنها راه برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی و تحریم ها، اقتصاد مقاومتی است افزود: برای خنثی کردن توطئه تحریم  دشمنان، روی آوردن به  اقتصاد مقاومتی بوده که باید آن را جدی بگیریم.

 فرمانده حوزه الغدیر سپاه زابل گفت: باید اکنون دولت طرح‌های اقتصاد مقاومتی را جدی تر دنبال و برای تحقق آن اقدامات موثر و درستی را اجرا کند.

شهرکی تصریح کرد: با افزایش سطح کیفیت محصولات، دیگر کالای خارجی  جایگاهی در جامعه ما نخواهد داشت و انگیزه برای مصرف کالای ایرانی ایجاد می‌شود.

وی تاکید کرد: آنچه مهم و مسلم  بوده آن است که دشمن در انجام تعهدات خود کوتاهی می‌کند و باید حواس مسئولان باشد و برای پیشبرد اهداف نظام گوش به فرمان راهنمایی‌های مقام معظم رهبری باشیم.

ارسال نظرات