خبرهای داغ:
امام جمعه تاکستان:

وجود حوزه علمیه خواهران نوید بخش ترویج فرهنگ و معارف اهل بیت

آیت الله اسلامی تصریح کرد: وجود حوزه علمیه را نوید‌ بخش آینده‌ روشن خواهران مبلغه و ترویج فرهنگ و معارف اهل بیت (ع) در حوزه‌های مختلف دانست.
کد خبر: ۸۵۶۸۸۲۴
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از تاکستان، آیت الله اسلامی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان تاکستان در مراسم آغاز سال جدید حوزه علمیه خواهران شهرستان تاکستان گفت: تبیین و تعمیق آموزه‌های اسلام و مکتب تشیع در عرصه‌های مختلف علوم و معارف اسلامی، به ویژه مسائل اختصاصی زنان و خانواده و زمینه سازی برای استنباط معارف دینی را از جمله مأموریت‌‌های حوزه‌های علمیه خواهران دانست.

وی با بیان اینکه 48 طلبه تاکستانی درسال تحصیلی جدید حوزه علمیه خواهران تاکستان در کلاس های پایه اول و دوم تحصیل می کنند،خاطرنشان کرد: تمامی طلاب حوزه های علمیه تحت نظر شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه سراسر کشور و به صورت رایگان تحصیل می کنند و در برخی مواقع هزینه کمک آموزشی نیز بنابر شرایط به طلاب حوزه تعلق می گیرد.

آیت الله اسلامی تصریح کرد: در شرایط کنونی بیش از هر زمان دیگر نیاز به نشر علوم اهل بیت (ع) به ویژه در جامعه بانوان احساس می‌شود.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری هدایت، پشتیبانی و حمایت از تحکیم و اعتلای نظام اسلامی را نیز جزو برنامه های حوزه های علمیه دانست.

 

7001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار