توسط گروه جهادی امیرالمومنین (ع) ناحیه بسیج دانشجویی البرز صورت گرفت
گروه جهادی امیرالمومنین (ع) ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز مسجدی با زیر بنای 400 متر را در روستای مستعلی استان کرمانشاه افتتاح کرد.
کد خبر: ۸۵۶۸۸۹۸
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،  محمد علی ورمرزیاری مسئول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی با بیان اینکه 1800 نفر جهادگر در قالب گروه های جهادی به مناطق کمتر توسعه یافته اعزام خواهند شد  اظهار داشت: از این تعداد 900 نفر در قالب 21 گروه جهادی تا کنون اعزام گردیده اند.
وی هدف از برگزاری این اردوها را تقویت مبانی اعتقادی ، علمی ، فرهنگی و اجتماعی این مناطق و خودسازی دانشجویان و استفاده از توان تخصصی آن ها عنوان کرد.
مسئول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی تصریح کرد: گروه جهادی سازندگی امیر المومنین (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج پس از سه دوره حضور مستمر و تلاش خالصانه در روستای مستعلی استان کرمانشاه علاوه بر فعالیت در عرصه های فرهنگی ، آموزشی ، کشاورزی و دامپروری و ویزیت رایگان و غربالگری ( پایش سلامت ) در عرصه عمرانی یک مسجد با زیربنای 400 متر احداث و افتتاح گردیده است.
ورمرزیاری با بیان اینکه این اردو با 80 نفر جهادگر در 18/6/94 پایان خواهد یافت گفت: گروه جهادی شهید چمران دانشگاه فرهنگیان پردیس امیر کبیر دیروز به مناطق کمتر توسعه یافته استان سمنان شهرستان شاهرود اعزام شدند و در عرصه های آموزشی و فرهنگی در قالب 40 نفر جهادگر فعالیت خواهند داشت.
مسئول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی در پایان با اهمیت اردوهای جهادی وی خاطر نشان کرد : اجرای این اردو ها در راستای تقویت منویات مقام معظم رهبری و سیاست های اقتصاد مقاومتی دانست و به تاثیر و نقش آن در تفکرات و رفتار دانشجویان از لحاظ خودسازی و ایثارگری و از خودگذشتگی تاکید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها