در مراسم تجليل از فعالان اطلاع رساني صدا وسیمای یزد عنوان شد

سردار فتوحی: فعالان رسانه ملي سربازان جبهه جنگ نرم هستند/پهلوانیان:رسانه ملي همپاي پاسداران در جهاد نرم

پیش از ظهر دیروز فرمانده سپاه الغدير استان يزد به همراه جمعي از معاونان با حضور در صداوسيماي مركز يزد از فعالان عرصه اطلاع رساني تجليل كردند.
کد خبر: ۸۵۶۸۹۴۵
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: فرمانده سپاه الغدير استان يزد به همراه جمعي از معاونان با حضور در صداوسيماي مركز يزد از فعالان عرصه اطلاع رساني تجليل كردند.

سرداراکبر فتوحي  ضمن قدرداني از تلاشهاي صدا و سيمای مرکز یزد درگسترش و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت گفت: فعالان رسانه ملي سربازان جبهه جنگ نرم ومقابله با تهاجم فرهنگي دشمن هستند.

فرمانده سپاه الغدير استان با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس گفت: درآن دوران جوانان ايران اسلامي در مقابل جنگ سرد دشمن از مرزهاي جغرافيايي دفاع كردند و امروز نیز افسران جوان جبهه فرهنگي و رسانه اي كشور در برابر جنگ نرم دشمنان اسلام و نظام مقدس اسلامی ایستاده و از مرزهاي اقتصادي و فرهنگي كشور دفاع مي كنند.

گفتنی است در این مراسم مدير كل صدا و سيماي مركز يزد هم  ضمن تشكر از همكاري صميمانه سپاه الغدير استان با رسانه ملي گفت: سپاه يادگار امام راحل براي دفاع از انقلاب اسلامي بوده و این نهاد ارزشمند توانسته  در همه عرصه ها از جمله جنگ نرم حضوري پررنگ و موثرداشته باشد.

دكتر احمد پهلوانيان افزود: كاركنان رسانه ملي همپاي پاسداران انقلاب اسلامي در عرصه جهاد نرم در مسير دفاع از ارزشهاي فرهنگي و انقلابي گام برداشته  و اين همكاري  روز به روز پر رنگتر خواهد شد.

منبع: یزد امروز

 

ارسال نظرات