خبرهای داغ:
وی گفت: در ابتدای سال با همکاری بسیج کارکنان با توجه به کمبود انرژی در کشور و نیاز به صرفه جویی در حوزه انرژی دوره‌های توجیهی برای پایگاه‌ها تدوین شد که باعث صرفه جویی ۱۰ درصدی انرژی برق در خوزستان شد.
کد خبر: ۸۵۶۸۹۶۵
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷

احمد حاتمی اظهار داشت: تعمیق بخشی مبانی دینی در فضای ادارات و ترویج روحیه جهادی از اولویت‌های اصلی این قشر بسیج است.

وی افزود: برای اثرگذاری در فضای مجازی و بهره‌گیری از این فضا برای فعالیت‌های فرهنگی برنامه ریزی‌های منسجمی در راه اندازی سایت‌های مجازی صورت گرفته است.

مسئول بسیج ادارات و کارمندی خوزستان بیان کرد: برای انعکاس این مسایل و دغدغه‌های فرهنگی بسیج کارکنان در فضای اینترنت و نیز اینترانت ورود کرده و به طور مستمر با پایگاه‌های ادارات ارتباط دارد.

وی گفت: در یک سال اخیر تلاش کردیم در اداراتی که پایگاه بسیج وجود ندارد، پایگاه بسیج راه اندازی کنیم و اکنون تقریباً در تمامی ادارات و سازمان‌ها با همکاری مدیران این پایگاه‌ها راه اندازی شده است.

حاتمی عنوان کرد: برای انسجام بخشی به فعالیت ها در پایگاه‌های بسیج ادارات در یک سال اخیر بیش از 400 بازید از این دفا‌تر صورت گرفته است.

وی با اشاره به اهمیت تفکر بسیجی در سازمان‌ها بیان کرد: نیرو و تفکر بسیجی به عنوان یک نیروی قابل اتکا می‌تواند بازوی اصلی مدیریت هر دستگاهی باشد و در چارچوب رسالت‌های دستگاه نقش کلیدی ایفا کند که به نوبه خود می‌تواند در هر دستگاهی تحول آفرین باشد.

مسئول بسیج ادارات وکارمندی خوزستان افزود: به این منظور بیش از 170 جلسه با مدیران دستگاه‌های استان برگزار شده و آمادگی برای هر گونه کمک برای پیشرفت دستگاه اعلام شده است.

وی درباره توانمندسازی بسیجیان گفت: برای تعمیق باورهای دینی، حلقه‌های صالحین و جلسات بصیرتی با بهره گیری از مربیان و سرمربیان در همه پایگاه‌ها شکل گرفته است.

حاتمی تصریح کرد: حمایت از کارکنان و غنی سازی خانواده‌های آنان با معارف اسلامی از اولویت و چشم اندازهای مهم این قشر بسیج است.

وی افزود: در کمیته‌های مختلف آسیب‌های اقشار کارکنان هر دستگاهی به طور مجزا مورد آسیب‌شناسی قرار گرفته و برای هر سازمانی متناسب با آن برنامه ریزی شده است.

مسئول بسیج ادارات وکارمندی خوزستان گفت: در قالب تبیین سبک زندگی اسلامی برنامه‌های مانند نماز وحدت، دیدار با روحانیون و خانواده شهدا و همچنین برنامه آسیب‌شناسی دجالواره با هدف آگاه سازی خانواده‌ها در زمینه ماهواره در دستگاه های مختلف در حال برگزاری است.

وی همچنین بیان کرد: در قالب حلقه‌های صالحین برنامه‌های ویژه ای در زمینه حجاب، سبک زندگی دینی، برنامه‌های دینی و اعتقادی و اردوهای زیارتی مشهد، قم و اهواز اجرا می‌شود و همچنین از خانواده شهید موسوی که اولین شهید مدافع حرم کشور و کارمند سازمان صنعت و معدن بودتجلیل شد.

مسئول بسیج ادارات وکارمندی خوزستان ادامه داد: در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دوره‌های آموزشی ویژه برای کارکنان در نظر گرفته شده است.

وی گفت: در ابتدای سال با همکاری بسیج کارکنان با توجه به کمبود انرژی در کشور و نیاز به صرفه جویی در حوزه انرژی دوره‌های توجیهی برای پایگاه‌ها تدوین شد که باعث صرفه جویی 10 درصدی انرژی شد.

حاتمی بیان کرد: این صرفه جویی انرژی در ادارات و سازمان‌ها سبب شد که تابستان 94 قطعی برق را در خوزستان نداشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها