خبرهای داغ:
معاون فرهنگی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان گفت: منتخبین فرهنگی حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در سراسر خوزستان در قالب شبکه روشنگری در برابر هجمه های فرهنگی و تهدیدات نرم دشمن متشکل شده و به تبین مسایل فرهنگی و بصیرتی می پردازند.
کد خبر: ۸۵۶۸۹۶۶
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خوزستان:

امید ملک‌پور زارع اظهار داشت: یکی از ابتکارتی که در سال 1394 از سوی سازمان بسیج مستضعفین به سپاه‌های استانی ابلاغ شده است شبکه روشنگری است.

وی افزود: شبکه روشنگری در واقع منتخبین فرهنگی پایگاه‌ها و حوزه‌ها مقاومت بسیج در خوزستان است که به صورت منسجم و سازمانی در شبکه روشنگری حضور پیدا می‌کنند.

معاون فرهنگی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان بیان کرد: شبکه روشنگری با هدف انسجام بخشی فرهنگی و غنی سازی محتوای فرهنگی پایگاه‌های بسیج راه اندازی شده است.

وی گفت: در این شبکه به طور روزانه با افراد ارتباط گیری می‌شود و سوالات فرهنگی آن‌ها پاسخ داده شده و محتوای فرهنگی مورد نیاز در اختیار اعضای روشنگری قرار داده می‌شود.

ملک‌پور زارع افزود: اعضای شبکه روشنگری به شکل جبهه متحد و واحد برای مقابله با تهاجم‌های فرهنگی دشمن دوره می‌بینند و برای مقابله با این تهاجم‌های نرم با برگزاری رزمایش‌های فرهنگی آمادگی دفاع از ارزش‌ها را پیدا می‌کنند.

وی درباره سطوح این شبکه بیان کرد: این شبکه در سطح هسته‌های مقاومت در پایگاه‌ها و تیم و گروه در ناحیه و حوزه بسیج شهرستان‌ها سطح بندی می‌شوند که این سطوح توسط راوی، مربی و سر مربی تحت آموزش قرار می‌گیرند.

معاون فرهنگی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان بیان کرد: این مربیان به طور مستمر توسط اساتید مجرب دوره‌های بصیرت افزایی و روشنگری را طی می‌کنند تا در سطح آمادگی بالای قرار داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها