به منظور شرکت در اردوی جهادی

مداحان کشور به اردوی جهادی در شهرستان قروه اعزام می شوند

اعضای سازمان بسیج مداحان کشور به منظور شرکت در اردوی جهادی و خدمت‌رسانی به مناطق محروم به استان کردستان اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۵۶۹۰۰۲
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، این اردوی سه روزه از 17 تا 19 شهریور در روستای درمه شهرستان قروه با حضور ریاست، مدیران، معاونان و تمامی کارکنان سازمان بسیج مداحان کشور جهت خدمت‌رسانی به این منطقه محروم برگزار می‌شود.

کمک به ساخت خانه عالم روستا، برگزاری دعای توسل و کلاس آموزش مداحی، بازدید از خانواده شهدا، سرکشی به خانواده‌های محروم و نیازمند و... از برنامه‌های این اردوی جهادی خواهد بود.

بسیج مداحان در راستای ضرورت انسجام و ساماندهی مداحان کشور به عنوان یکی از اقشار مهم و تأثیرگذار بر روی اعتقادات و فرهنگ عمومی جامعه و با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در مورد مقابله با تهاجم فرهنگی و حضور مقتدرانه بسیجیان در عرصه جنگ نرم و لزوم تبلیغ و گسترش فرهنگ اهل بیت(ع) در لایه‌های مختلف در دی ماه سال 1387 تأسیس شده است.

برگزاری دوره‌ها و کارگروه‌های مختلف آموزشی و تخصصی ویژه مداحان اهل بیت(ع) در سراسر کشور، برگزاری گردهمایی‌ها ونشست‌های مختلف بصیرت‌افزایی، اخلاقی و معرفتی، تخصصی و تولید کتب شعر و لوح فشرده سبک آن به مناسبت‌های مختلف محرم، صفر، فاطمیه، ماه رمضان و ... از جمله فعالیت‌های بسیج مداحان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار