مدیرمرکز حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس ۶۲۲ برنامه در سطح استان اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۶۹۰۲۰
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،‌ علیرضا حسن زاده، در نشست خبری با تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان اردبیل اظهار داشت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس از روز 31 شهریورماه به مدت 8 روز در استان اردبیل همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود که 622 برنامه در سطح استان اردبیل به دبیرخانه اجرایی برنامه‌های هفته دفاع مقدس ارسال شده است.

وی گفت: از این تعداد 66 برنامه در شهرستان اردبیل، 28 برنامه در خلخال، 28 برنامه در کوثر، 25 برنامه در نیر، 39 برنامه در نمین،‌ 41 برنامه در سرعین، 30 برنامه در گرمی، 20 برنامه در مشگین‌شهر،‌ 67 برنامه در پارس‌آباد، 45 برنامه در بیله‌سوار و 32 برنامه نیز در اصلاندوز برگزار خواهد شد.

مدیرمرکز حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افزود: ناحیه دانشجویی بسیج استان اردبیل 19 برنامه و اقشار مختلف بسیج نیز 190 برنامه در این هفته برگزار می‌کنند.

حسن‌زاده تصریح کرد:‌ برنامه‌های هفته دفاع مقدس در 3 محور برگزار می‌شود که تشکیل ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس، آماده‌سازی مقرهای بسیج و سپاه برای برگزاری مراسم‌ها از جمله اقدامات قبل از شروع هفته دفاع مقدس است.

وی بیان کرد: تجلیل از خانواده‌های شهدا، تجلیل از رزمندگان، اعزام تیم‌های درمانی به مناطق محروم و برگزاری مسابقات مختلف ورزشی از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان اردبیل است.

ارسال نظرات