خبرهای داغ:
زهرا نصیری
مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس استان اصفهان:
بمناسبت هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح، صبح روز سی و یکم شهریورماه، به همت سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در مقابل گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌گردد.
کد خبر: ۸۵۶۹۰۳۳
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اصفهان،مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان، از برگزاری بیش از یکصد برنامه در هفته دفاع مقدس خبر داد وگفت: تکمیل باغ موزه دفاع مقدس و یادمان‌های شهدا در اصفهان مطالبه به حق مردم این شهراست که با توجه به نقش ویژه اصفهان در جنگ تحمیلی، نباید این استان را از حق داشتن چنین باغ موزه‌ای محروم کرد.

سردار مجتبی شیروانیان؛پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به منظور اعلام برنامه‌های هفته دفاع مقدس برگزار گردید، اظهار کرد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، وظیفه دارد در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، این حماسه بزرگ را که یادگار شهدای دفاع مقدس و مدیون ایثارگری آنها است، به صورت ویژه به منصه ظهور بگذارد.

شیروانیان با اشاره به برگزاری رژه نیروهای مسلح در اولین روز از این هفته، اظهار کرد: رژه نیروهای مسلح، صبح روز سی و یکم شهریورماه، به همت سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در مقابل گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌گردد.

وی از برگزاری مانور عملیات بیت المقدس (آزادسازی خرمشهر) همزمان با هفته دفاع مقدس از 31 شهریور ماه تا هفتم مهرماه خبر داد و گفت: این برنامه به مدت هشت شب در دهکده دفاع مقدس سپاهان شهر همراه با برپایی نمایشگاه فرهنگی و هنری که بیش از یکصد غرفه در خود جای داده است، برگزار می‌گردد.

شیروانیان به زنگ مقاومت در مدارس اصفهان در اولین روز ماه مهر اشاره کرد و گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، زنگ مقاومت در سراسر مدارس استان اصفهان نواخته خواهد شد.

وی همچنین از قرائت دعای عرفه در باغ رضوان، قطعه ایثارگران خبر داد و گفت: مراسم غباررویی و عطرافشانی مزار شهدا در سراسر استان نیز پنج‌شنبه، دوم مهرماه، همزمان با عید سعید قربان در گلزارهای شهدای سراسر استان اصفهان برگزار می‌گردد.

وی به رونمایی از 121 عنوان کتاب دفاع مقدس و انقلاب، نیز اشاره کرد و بیان داشت: همایش رزمندگان و بازنشستگان، رونمایی از موسیقی دفاع مقدس، دیدار با خانواده معظم شهدا، همایش پیاده روی خانوادگی و غیره از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان اصفهان است.

انتهای پیام/63055/

ارسال نظرات