خبرهای داغ:

حضور پیشکسوتان لشکر 17 در دوره آموزش روایتگری مناطق عملیاتی غرب

نخستین دوره تخصصی آموزش روایتگری مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور به همت مرکز حفظ آثار سپاه قم و با حضور 35 فرمانده پیشکسوت یگان های لشکر 17 امام علی بن ابی طالب(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۹۰۵۴
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیح از قم، مهدی عباسی مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه استان قم طی سخنانی با اعلام جزئیات برگزاری نخستین دوره آموزش روایتگری مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور گفت: با توجه به استقبال بیش از پیش مردم از اردوهای زیارتی مناطق غرب کشور و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، 35 نفر از فرماندهان پیشکسوت لشکر 17 امام علی بن ابی طالب(ع) در دوران دفاع مقدس، در دوره تخصصی مرور و آشنایی بیشتر با مناطق حساس و مهم عملیاتی لشکر در مناطق غرب و شمال غرب کشور شرکت کردند.

وی افزود: در این دوره چهار روزه که همزمان با هفته سوم شهریور برگزار شد، سردار حاج احمد فتوحی جانشین سرلشکر شهید مهدی زین الدین فرمانده لشکر 17 در دوران دفاع مقدس به روایتگری و معرفی مناطق اصلی ماموریت یگان های لشکر 17 در غرب و شمال غرب پرداخت.

عباسی ادامه داد: شهر سنندج، استانداری کردستان، باشگاه افسران جوان، مناطق زریوار، دزلی و دالانی و مناطق عملیاتی مرصاد، والفجر 4 و 10 و حملات شیمیایی دشمن، از جمله مکان های و مناطقی بود که به صورت تئوری و میدانی مورد یادآوری، بازآموزی و آموزش فرماندهان پیشکسوت قرار گرفت.

یادآور می شود: نقش آفرینی ها و رشادت های جان برکفان لشکر 17 در دوران دفاع مقدس، علاوه بر غرب و شمال غرب بیشتر به حضور یگان های این لشکر خط شکن در مناطق عملیاتی جنوب مربوط می شود.



ارسال نظرات