رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ابرکوه خبر داد:
رئیس اداره کتابخانه های عمومی ابرکوه گفت: اولین نشست کتابخوان در خصوص ترویج فرهنگ مطالعه و معرفی کتاب های برتر، مهرماه سال جاری در ابرکوه، برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۶۹۰۸۱
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از سرو ابرکوه، قاسم برزگر رئیس اداره کتابخانه های شهرستان اظهار کرد: نشست کتابخوان؛ با هدف به اشتراک گذاری کتاب های خوانده شده توسط کتابداران، مسئولین، نویسندگان و فعالین فرهنگی در جهت توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و معرفی کتاب خوب به مخاطب برگزار می شود.

برزگر این نشست ها را فرصتی برای معرفی کتاب های خوب به کتاب دوستان دانست و افزود: برگزاری این نشست ها نقش کتابداران را بعنوان مشاوران امین در حوزه کتاب و کتابخوانی به جامعه معرفی می کند.


وی با بیان اینکه در تاریخ 11 مهرماه ، اداره کتابخانه های شهرستان ابرکوه میزبان این نشست خواهد بود، ادامه داد: از تمامی کتابداران و همکاران سخت کوش در کتابخانه های عمومی انتظار می رود تمامی تلاش خود را برای برگزاری هرچه باشکوه تر این نشست انجام دهند.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ابرکوه تصریح کرد: همچنین نشست دیگر کتابخوان شهرستان در پایان آذر ماه  94 برگزار خواهد شد.


وی در ادامه از نویسندگان، فعالین کتاب و کتابخوانی، فرهنگیان و ... خواست تا تاریخ 28/6/94 با ورود به سایت www.yazdpl.ir در قسمت نشست کتابخوان ثبت نام کرده و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با اداره کتابخانه های شهرستان به شماره 32820957 تماس حاصل نمایند.

ارسال نظرات