مسئول شبکه ازدواج آسان اردکان گفت: متاسفانه درکشور هیچ سازمانی متولی امر خانواده نیست و این حوزه عملا به حال خود رها شده است.
کد خبر: ۸۵۶۹۰۸۳
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسین صحرایی مسئول شبکه فعالین ازدواج شهرستان اردکان  در گفتگو با اردکان گویا گفت : متاسفانه درکشور هیچ سازمانی متولی  امر خانواده نیست.

وی بابیان این مطلب ادعا کرد: شبکه فعالین ازدواج شهرستان اردکان اولین مرکز تخصصی درامر آموزش خانوادهاست که از سال 1389 تا اکنون در زمینه آموزش پیش و بعد از ازدواج و مشاوره خانواده مشغول است. 

وی گفت : با آموزش دست کم چهار ساعت بسیاری از مشکلات خانوادگی و تربیت فرزند قابل حل است.

استادحوزه و  دانشگاه ، حسین صحرایی که اکنون تمامی وقت خود راصرف دادن مشاوره وخدمات به زوجهای جوان شهرستانمان صرف می کند گفت در طی سال گذشته سی وهفت دوره آموزشی برای زنان

خانه دار در مساجد و پایگاهها وجلسه های قرآنخوانی هفتگی ایشان برگزارشده است.

وی آموزشهای زنان و مادران باتوجه به نقش مهم آنها در خانواده و تربیت فرزندان را بسیار مهم دانست  و عدم حضور آقایان در این دوره ها را به خاطر حس بی نیازی واقتدارطلبی و یا شاید عدم همراهی مسئولین دانست.

در ادامه تسهیلاتی که این مرکز برای زوجهای جوان به منظور ازدواج کم هزینه ارائه می شود اشاره شد و گفت از جمله سفره عقد،  آتلیه ، عکاسی  ، گل آرای ماشین و وامهایی برای سفر عتبات عالیات و مشهد مقدس هستند.

در پایان این نشست صمیمی وی از بهترین سن ازدواچ و اهمیت تحقیقات قبل از آن برای زوجین وهمچنین روند این تحقیقات گفت و اذعان کرد که این مرکز هرگز در جهت همسریابی خدمتی ارائه نمی دهد.

 


ارسال نظرات