مسئول ستاد استقبال ناحیه بسیج دانشجویی گفت: خدمت رسانی به دانشجویان و مشاوره و راهنمایی آنان تا ثبت نام کامل توسط بسیج دانشجویی انجام می گیرد .
کد خبر: ۸۵۶۹۰۹۳
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،  بهزاد معبودی مسئول ستاد استقبال ناحیه بسیج دانشجویی اظهارداشت: به منظور تسهیل در امر ثبت نام دانشجویان جدید الورود بسیج دانشجویی با حضور افراد ترم بالایی هر رشته در محیط دانشگاه در امر مشاوره تحصیلی و کمک در انجام سیر مراحل اداری پا به پای دانشجویان خواهد بود .

معبودی عنوان کرد: ارائه میز پذیرایی از دانشجویان و والدین محترم آنان ،مشاوره علمی – تحصیلی ، مشاوره شغلی در خصوص هر رشته ، راهنمای مسیر ، ارائه خدمات کپی به صورت رایگان بخشی از برنامه های این ستاد می باشد.
مسئول ستاد استقبال ناحیه دانشجویی گفت : بسته به نوع دانشگاه ورشته تحصیلی این ستاد خدمات خود را از روز او ل ثبت نام تا روز آخر ادامه می دهد .
وی افزود : دانشجویان از سرمایه های عظیم این مرز و بوم هستند و رشد و پیشرفت و آینده کشور به دست با کفایت آنها رقم خواهد خورد.
معبودی تصریح کرد : دشمن جمهوری اسلاامی ایران با برنامه ریزی و عملیات های تروریستی متعددی که در این کشور انجام داده سعی در از بین بردن دانشمندان کرده است اما غافل از این که رویش جوانه های علم را نمیتواند بخشکاند وبه امید خدا و عنایات صاحب العصروزمان و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری ، پیشرفت علمی در این کشور روز به روز رو به افزایش است ، لذا در این مهم بسیج دانشجویی همواره پشتیبان دانشجویان خواهد بود و برای تحقق صد در صدی ونابودی کامل استکبار جهانی خود را فرش پای دانشجویان وگسترش علم می کند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها