خبرهای داغ:
صبح امروز یک حلقه صالحین 25 نفره حوزه خوهران بنت الهدی(س) شهر اقبالیه به اردوهای جهادی در روستای مهدی آباد جهت چیدن انگور و کمک رسانی به نیازمندان در بحث زکات مال اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۶۹۰۹۶
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، خواهر بسیجی مریم رضا قلیان فرمانده حوزه مقاومت بسیج بنت الهدی(س) شهر اقبالیه درحاشیه اردوهای جهادی یک روزه این حوزه به اهداف اردوهای جهادی پرداخت و اظهار داشت: یکی از برنامه های بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، اعزام گروه های جهادی یک روزه حوزه های مقاومت بسیج در قالب حلقه های صالحین جهت غنی سازی اوقات فراغت بسیجیان و ارائه خدمات به محرومین در مناطق روستایی می باشد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به تعامل و همکاری که میان بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین و کمیته امداد و خییرین بخش مرکزی در بحث زکات بعمل آمده بود قرار شده بود که محصول توسط خییرین و گروه های جهادی برداشت و توسط کمیته امداد در بین نیازمندان تقسیم گردد.

رضا قلیان گفت: امروز یک حلقه صالحین 25 نفره از حوزه خواهران بنت الهدی(س) شهر اقبالیه جهت این کار خداپسندانه اعزام شدند و برداشت محصول توسط این جهادگران صورت گرفت و در کنار آن برنامه های فرهنگی و آموزشی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی اجرا گردید.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج بنت الهدی(س) شهر اقبالیه در خاتمه گفت: اردوهای جهادی موجب غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و ترویج فرهنگ کار و تلاش و جهاد، باعث ایجاد تجربه‌های شغلی و جهادی و تقویت توانمندی‌های فردی و گروهی می‌شود.

 

4001/پ20/ب


ارسال نظرات
پر بیننده ها