خبرهای داغ:
هدف کلی از این اردو آشنایی فرماندهان جنگ نرم امروز با آثار، فرماندهان و رزمندگان جنگ سخت دیروز، ودر نتیجه انتقال این تجربیات به نسل جوان به عنوان سفیران نور و شهدا می باشد.
کد خبر: ۸۵۶۹۱۰۵
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱

منصوری مسئول کاروان بسیج اساتید استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج مستقر در غرب کشور بیان کرد: اردوی سه روزه راهیان نور شمال غرب کشور در قالب یک اتوبوس از اساتید بسیجی دانشگاه های استان قزوین و بازدید از باغ موزه دفاع مقدس همدان و بازدید از مناطق عملیاتی و یادمانهای شهدای کرمانشاه از جمله منطقه عملیاتی مرصاد،بازی دراز،قصر شیرین،سرپل ذهاب و زیارت مزار شهدای گمنام برگزار شد.

منصوری با اشاره به اهداف این اردو عنوان کرد: با توجه به اینکه امروز تهاجم فرهنگی عرصه جنگ نرم دشمن  است،و بنا به تعبیر مقام معظم رهبری اساتید دانشگاهها،فرماندهان جنگ نرم امروز هستند،هدف کلی از این اردو آشنایی فرماندهان جنگ نرم امروز با آثار،فرماندهان و رزمندگان جنگ سخت دیروز،آشنایی با سیره و روش شهدا ودر نتیجه انتقال این تجربیات به نسل جوان و دانشگاهی به عنوان سفیران نور و شهدا می باشد.

وی با بیان راهکارهایی برای اجرای بهتر این اردوها اظهار داشت: سعی شده در این اردو با بهره گیری از راویان مجرب و برنامه ریزی دقیق بتوانیم بیشترین و بهترین بهره را از این اردو داشته باشبم بدیهی است.

منصوری اضافه کرد: با توجه به اینکه قشر اساتید از نخبگان جامعه و تاثیرگذاران جامعه میباشند، باز خورگیری از آنها در حین سفر و پس از آن نیز می تواند راهکارهای جدیدتری ارائه نماید و با توجه به هجمه فرهنگی دشمن بخصوص در دانشگاهها،حضور بیشتر اساتید و سرمایه گذاری بیشتر در این قشر در چنین برنامه هایی میتواند بهره بیشتری داشته باشد.

 

1001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها