در هفته گرامیداشت دفاع مقدس، همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان خرمدره برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۶۹۱۰۶
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرماندار خرمدره گفت: : هشت سال دفاع مقدس به عنوان نماد مقاومت، ایستادگی و پایداری ملت بزرگ ایران اسلامی در برابر استکبار جهانی است که محصول آن طنین بیداری ملت‌های اسلامی و آزاده در جهان امروزی است.

جمشید شیخی افزود: رهبری امام(ره)، رشادت وازجان گذشتگی جوانان و پشتیبانی وحمایت‌های مردمی سه رکن مهم در پیروزی‌های رزمندگان اسلام درهشت سال دفاع مقدس بود که موجب اقتدار و عزت ایران در دنیا و شکوفایی و استقلال این مرز و بوم شد.

شیخی به برنامه گرامیداشت این ایام اشاره و خاطر نشان کرد: همزمان باهفته دفاع مقدس که از 31 شهریور تا ششم مهرماه سال جاری است، بیش از 70 برنامه در سطح شهرستان خرم‌دره برگزار خواهد شد که لازم است تمامی ادارات در راستای اجرای هر چه بهتر و باشکوه‌تر برنامه‌های این هفته تلاش کنند.

فرماندار خرمدره ؛ از مهم‌ترین این برنامه‌ها می‌توان به دیدار با امام جمعه،غبارروبی مزار شهدا و برگزاری نشست‌های بصیرتی، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی، برگزاری همایش بزرگ بسیج اصناف با حضور سردارکرمی و برگزاری همایش رزمندگان شهرستان با حضور سردارعباسی از فرماندهان دوران دفاع مقدس اشاره کرد.

وی در ادامه برنامه ها افزود: بهره‌برداری از آسفالت و بهسازی معابر عمومی روستای فلج و همچنین، افتتاح پل چهل میران را از دیگر برنامه‌های اجرایی ستاد گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد دفاع مقدس در شهرستان اعلام کرد و افزود: این پروژه‌ها با حضور مردم و مسئولین افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.


ارسال نظرات