خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) طارم سفلی خبر داد:

اجرای طرح جوانه‌های صالحین در پایگاه‌های مقاومت بسیج طارم سفلی

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) طارم سفلی از اجرای طرح جوانه های صالحین در پایگاه های مقاومت بسیج بخش طارم سفلی خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۹۱۰۷
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷

مهدی عسگری غنچه فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) طارم سفلی در گفت و گو با خبرنگار بسیج از قزوین،عنوان کرد: طرح جوانه های صالحین در پایگاه روستای سیاهپوش بخش طارم سفلی به طور همزمان با دیگر پایگاههای این حوزه انجام گرفت.

وی خاطر نشان کرد: این طرح با حضور برادران و خواهران نوجوان بسیجی در موضوعاتی چون آموزش صحیح خوانی قرآن و احکام، آموزش صحیح خوانی نماز و کلاس های کامپیوتری و ورزشی برگزار شد و در همچنان در حال برگزاری است.

عسگری غنچه یادآور شد: طرح جوانه ها طبق دستورالعمل در دو بازه انجام می شود درمرحله اول که مربوط به ماه رمضان بود کلاس‌های آموزش روخوانی و روانخوانی قرآنی و آموزش نماز و احکام برگزار شد و در بازه دوم در خصوص سبک زندگی اسلامی و نشست های اخلاقی و اردوهای تفریحی می باشد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) طارم سفلی گفت: مهم‌ترین هدف این طرح مصون‌سازی فرهنگی و اجتماعی جوانان و نوجوانان از آسیب‌های اجتماعی است.

وی اظهار داشت: برنامه‌های جوانه‌های صالحین در مقابله با جنگ نرم بر جوانان و نوجوانان تأثیر به سزایی خواهد داشت.

عسگری غنچه در پایان ابراز کرد: تقویت بنیه اعتقادی ، و آشنایی و آگاه‌سازی نوجوانان و جوانان از آسیب‌های فضای مجازی  و ماهواره در خانواده موثرترین راهکار برای مبارزه و مقابله با جنگ نرم دشمن می‌باشد.

4001/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها